جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

حزب الله: ما و حماس در یک سنگریم

چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۱۴
کد مطلب: 371804
عضو شورای سیاسی حزب الله لبنان با بیان اینکه «ما و حماس در یک سنگریم»، جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه را نبردی صهیونیستی با حمایت عربی و غربی و با هدف ضربه زدن به مقاومت خواند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، «حسن حب الله» عضو شورای سیاسی حزب الله در گفت‌وگو با پایگاه خبری «نبأ پرس» فلسطین، با بیان اینکه آنچه در غزه روی می‌دهد، جنگی علیه فلسطینیان و امت عربی و اسلامی است، تاکید کرد که این جنگ صهیونیستی با حمایت کشورهای عربی و غربی به منظور ضربه زدن به مقاومت، عزت و کرامت ملت فلسطین است.

وی با بیان اینکه ما و جنبش حماس در یک سنگر قرار داریم، افزود: ما به عنوان یک جنبش مقاومت در لبنان، در کنار برادرانمان در غزه قرار می‌گیریم و دستانشان را می‌فشاریم.

حب الله موفقیت عملیات مقاومت غزه و کشتن ۲۵ سرباز صهیونیست به اعتراف دشمن و به اسارت گرفتن یک نظامی صهیونست را به مقاومت فلسطین تبریک گفت و افزود: «اسرائیل» نمی‌تواند برای مدت طولانی تاب بیاورد و در صورتی که وقت به نفع ما باشد، هر چقدر که مقاومت کنیم به همان میزان به نتائح ارزنده‌ای از جمله آزادی اسرا و شکستن محاصره غزه، دست خواهیم یافت.

وی ملت‌های عربی و اسلامی را به ایستادگی در مقاومت و به جانبداری از مظلومان فراخواند و تاکید کرد که مقاومت لبنان و فلسطین دو روی یک سکه بوده و هدف اصلی آنها رویارویی و مقاومت اشغالگران صهیونیست است هر چند در دو جغرافیای جداگانه قرار گرفته باشند.

عضو شورای سیاسی حزب الله لبنان درباره روی آوردن جنبش حماس به ترکیه و قطر به منظور تثبیت آتش بس گفت: ما در بحبوبه جنگ با دشمن استراتژیک هستیم و از گلایه دوری می‌گزینیم ولی امیدواریم که برادرانمان در حماس به قطر و ترکیه دل نبندند.

حب الله با بیان اینکه امیدوار هستیم که ترکیه در مسیر صحیحی که حامی منافع مسلمانان باشد، قرار بگیرد، افزود: ترکیه در محور ناتو قرار دارد و این امر درباره شماری از کشورهای عربی نیز (صادق) است.

وی افزود: ما می‌خواهیم که از گلایه مندی دوری کنیم زیرا می‌‌خواهیم که این مقاومت (حماس) در جنگ پیروز شده و از نبرد سربلند بیرون بیاید و با شکستن محاصره غزه اسرا را آزاد کند. دیر یا زود همگان خواهند فهمید که این مقاومت است که از این امت پاسداری و عزت و کرامتش را به آن باز می‌گرداند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *