جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

پیش‌بینی بازار مسکن در امسال

پنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۳۶
کد مطلب: 371903
انتظارات مردم از کاهش قیمت خانه به سر رسیده بدین ترتیب با پایان ماه رمضان رونق به این بخش بازمی‌گردد و پیش بینی می‌شود تا پایان شهریور این میزان افزایش به حداکثر برسد و طبق روال هر ساله با آغاز مهر ماه و شروع مدارس میزان خرید و فروش کاهش یابد و در دی ماه مجددا روند معاملات افزایشی شود.
به گزارش جهان، کیوان شادمان - کارشناس مسکن - در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) درباره روند فعلی بازار مسکن اظهار کرد: ماه رمضان در روند بازار تاثیرگذار بوده است اما در حال حاضر با نزدیک شدن به اواخر این ماه و پایان آن اوضاع بازار بهتر شده و رکود به وجود آمده رفته رفته از بین می‌رود.

وی افزود: انتظارات مردم از میزان کاهش قیمت‌ها زیاد بوده اما با توجه به قیمت تمام شده ساخت و سازها و تغییر نکردن آن شاهد کاهش قیمت در این بخش نبوده‌ایم.

شادمان با بیان این‌که انتظار مردم برای پایین آمدن قیمت در حال حاضر به سر رسیده است، تصریح کرد: با پایان یافتن ماه رمضان روند بازار رو به رونق پیش خواهد رفت.

این کارشناس مسکن خاطر نشان کرد: در حال حاضر مردم بیشتر به سراغ خرید و فروش آمده‌اند؛ به طوری که متقاضیان بازدید خانه‌های فروشی بیشتر شده‌اند.

وی درباره روند بازار تا پایان سال اظهار کرد:‌ بعد از ماه رمضان رونق به بازار باز می‌گردد و پیش بینی می‌شود تا پایان شهریور این میزان افزایش به حداکثر برسد.

شادمان با اشاره به این‌که هر ساله با آغاز مهر ماه و شروع مدارس میزان خرید و فروش کاهش می‌یابد، ادامه داد:‌ دی ماه این روند افزایش پیدا خواهد کرد و رونق در بازار ادامه پیدا می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *