جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۳
عضو جامعه روحانیت مبارز:

دست‌دادن ظریف با اوباما خیلی اتفاقی نبوده

سه شنبه ۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۴۰
کد مطلب: 447206
عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: امروز افرادی در دولت نفوذ کرده‌اند که آقای روحانی را به این سمت و سو می‌کشند. همین آقایان خودشان دیروز در دولت اصلاحات به بیراهه می‌رفتند و بعد می‌گفتند اتفاقی بوده است.
به گزارش جهان، حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با  فارس، به دست‌دادن محمدجواد ظریف و باراک اوباما اشاره کرد و اظهار داشت: آنچه در نیویورک اتفاق افتاد خلاف عزت ملی و منویات مقام معظم رهبری است.

وی با تاکید بر اینکه ما به دنبال دیپلماسی ذلیلانه نیستیم گفت: هیچ حکمتی در این دیدار (دست دادن وزیر امور خارجه کشورمان با رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا) نیست.

وی ادامه داد: واقعیت امر این است که امروز افرادی در دولت نفوذ کرده‌اند که آقای روحانی را به این سمت و سو می‌کشند. همین آقایان خودشان دیروز در دولت اصلاحات به بیراهه می‌رفتند و بعد می‌گفتند اتفاقی بوده است.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: من احساس می‌کنم با توجه به مذاکرات ایران با ۱+۵ و دیدارهای با جان کری، این اتفاق ( دست دادن ظریف و اوباما) خیلی اتفاقی نبوده است.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: این مصافحه ظریف و اوباما در شان نظام نیست. نظام با قدرت و عزت و مقاومت توانسته به این اقتدار برسد و حقش را بگیرد بنابراین ملت ما نمی‌تواند تحمل کند که ما دنبال ارتباط با افرادی باشیم که در طول تاریخ بیشترین ظلم‌ها را حق ما کرده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *