جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

پرتیراژترین کتاب‌های ۴ ماهه نخست سال

سه شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۴۳
کد مطلب: 377006
کتاب «مفاتیح الحیاه» نوشته حضرت آیت الله جوادی آملی از نشر اسرا با ۲۶ بار چاپ در صدر پر تکرارترین کتاب‌های چاپ شده قرار گرفت که این ۲۶ دوره تجدید چاپ از چاپ (۱۴۶ تا ۱۷۱) آن را شامل می‌شود.
پرتیراژترین کتاب‌های ۴ ماهه نخست سال
به گزارش جهان به نقل از رسا، بانک اطلاعات موسسه خانه کتاب اعلام کرد: «مفاتیح الحیاه» با ۲۶ بار تجدید چاپ پرتیراژترین کتاب کشور خبرگزاری رسا ـ کتاب «مفاتیح الحیاه» نوشته حضرت آیت الله جوادی آملی از نشر اسرا با ۲۶ بار چاپ در صدر پر تکرارترین کتاب‌های چاپ شده قرار گرفت که این ۲۶ دوره تجدید چاپ از چاپ (۱۴۶ تا ۱۷۱) آن را شامل می‌شود.

بانک اطلاعات موسسه خانه کتاب در ۴ ماه نخست سال، به انضمام وضعیت آماری نشر در تیر ماه، ۳۷۵ عنوان کتاب پرتکرار را اعلام کرد. بر اساس این گزارش کتاب‌های «مفاتیح الحیاه» با ۲۶ بار تجدید چاپ و «گنجینه‌ی سوالات آزمون‌های استخدامی (۳۶۵۰ سوال سازمان سنجش آموزش کشور) همراه با پاسخ‌های تشریحی ...» با ۲۰ بار پرتکرارترین کتاب‌ها بوده‌اند.

بانک اطلاعات موسسه خانه کتاب گزارش آماری پرتکرارترین کتاب‌های چاپ مجدد چهار ماه نخست سال ۱۳۹۳ را به انضمام وضعیت آماری نشر در تیر ماه،اعلام کرد. در این فاصله ۳۷۵ عنوان کتاب بیش از یکبار به چاپ رسیده‌اند.

کتاب «مفاتیح الحیاه» نوشته حضرت آیت الله جوادی آملی از نشر اسرا با ۲۶ بار چاپ در صدر پر تکرارترین کتاب‌های چاپ شده قرار گرفت که این ۲۶ دوره تجدید چاپ از چاپ (۱۴۶ تا ۱۷۱) آن را شامل می‌شود.کتاب «گنجینه‌ی سوالات آزمون‌های استخدامی (۳۶۵۰ سوال سازمان سنجش آموزش کشور) همراه با پاسخ‌های تشریحی ...» نیز با ۲۰ بار چاپ، دومین کتاب پر تکرار است.

کتاب‌های «بشقاب‌های سفره پشت‌بام‌مان: خانواده و ماهواره» با ۱۸ بار، «من زنده‌ام: خاطرات دوران اسارت» با ۱۶ بار، کتاب «ایران! جوان بمان!» با ۱۰ بار، «قطره‌هایی که دریا شدند: سرگذشت داستانی مشاهیر یتیم» با ۱۰ بار، «سلام بر ابراهیم: زندگینامه و خاطرات شهید ابراهیم هادی» با ۹ بار، «راهنمای معلم در ارزشیابی توصیفی ویژه معلمان دوره ابتدایی» با ۹ بار، «نسیم آگاهی‌بخش» با ۷بار و «راهنمای مصور سفر زیارتی عراق» با ۷ بار، پرتکرارترین کتاب‌ها بوده‌اند.

کتاب‌های که در ۴ ماه نخست سال ۶ بار تجدید چاپ شده‌اند آثار «من، منم؟!: داستانهای کوتاه و شگفت‌انگیز» ،«لشکر خوبان: خاطرات مهدی‌قلی رضایی» ، «حفظ آسان اعداد»، «حفظ آسان واژگان انگلیسی»، «حفظ آسان کلمات»،«حفظ آسان مطالعات»، «۵۰۴ واژه ضروری»، «هاشمی در سال ۸۸: گزارش مواضع آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در سال ۸۸»، «راز کامیابی در زندگی زناشویی»، «شیوه‌های تقویت هوش نوزاد ۶ - ۳ ماهه: روش استفاده از کتابهای این مجموعه»، «شیوه‌های تقویت هوش نوزاد ۶ - ۳ ماهه: آموزش پیدا و پنهان و «شیوه‌های تقویت هوش نوزاد ۶ - ۳ ماهه: درک دسته‌ها و گروه‌ها» را دربرمی‌گیرد.

کتاب‌های «حفظ آسان فرمول‌ها»، «من سیاسی نویس نیستم!»، «قانون مجازات اسلامی نموداری (مصوب ۹۲/۲/۱)»، «بانک سوالات مصاحبه‌ی حضوری: همراه با جدیدترین سوالات تستی شناخت مسائل روز و اطلاعات عمومی (سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، مذهبی، فرهنگی، آموزشی و ...)»، «طب نجات بخش: ناگفته‌هایی از طب اسلامی»، «آیا برای مواجهه با حوادث آماده‌اید؟»، «فارسی عمومی: درسنامه‌ دانشگاهی» و «درویش ستیهنده (از میراث عرفانی شیخ جام)» نیز در این دوره زمانی هر کدام ۵ بار تجدید چاپ شده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *