جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

ترافیک در مسیرهای منتهی به مشهدمقدس

جمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب: 397103
رئیس پلیس راه استان خراسان رضوی به تشریح آخرین وضعیت راه‌ها و تمهیدات روزهای پایانی ماه صفر پرداخت.
به گزارش جهان سرهنگ صفایی ، رئیس پلیس راه استان خراسان رضوی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران،گفت: در آزاد راه شهید شوشتری، محور نیشابور - تربت حیدریه و مشهد - چناران ترافیک نیمه سنگین گزارش شده و در راه‌های مواصلاتی کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان است و در محور فریمان ترافیک محلی است.

این مقام مسئول پلیس راه در ادامه بیان کرد: بر همین اساس باتوجه به پیاده روی زائران امام رضا(ع) محور قدیم مشهد - نیشابور از باغچه تا مشهد بسته شده و تردد هرگونه وسیله نقلیه از این محور ممنوع است و این محور از امروز ویژه زائران پیاده باز است.

وی در خاتمه عنوان کرد: تردد هرگونه وسائل نقلیه سنگین باری به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از یکشنبه ۷ صبح تا ساعت ۲۰ در محورهای مشهد - قوچان ،مشهد - سبزوار و مشهد - تربت حیدریه در مسیر رفت و برگشت تا سه شنبه ممنوع است و تردد این وسائل نقلیه از ساعت ۲۰ یکشنبه تا ۷ صبح روز بعد بلامانع است و از ساعت ۸ صبح روز سه شنبه تا ۸ صبح روز چهارشنبه به مدت ۲۴ ساعت تردد وسائل نقلیه سنگین به اسثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی ممنوع است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *