جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱۲
۱۷

احمدی‌نژاد ادعای ظریف را تکذیب کرد

سه شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۰
کد مطلب: 424625
دفتر رئیس دولت‌های نهم و دهم با صدور اطلاعیه‌ای با تکذیب سخنان ظریف گفت: دولت قبل برای انجام مصاحبه مأموران آژانس با دانشمندان هسته‌ای اجازه‌ نداده بود.
به گزارش جهان به نقل از فارس، در پی اظهارات اخیر محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه، دفتر رییس دولت‌های نهم و دهم اطلاعیه‌ای صادر کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

به اطلاع ملت شریف ایران می‌رساند که ادعای آقای «محمدجواد ظریف» وزیر امورخارجه، مبنی بر اجازه‌ دولت قبل به انجام مصاحبه ماموران آژانس بین المللی انرژی اتمی با دانشمندان هسته‌ای ایران، کذب محض است.

به عنوان یک سیاست قطعی و مبتنی بر حقوق مسلم هسته‌ای ملت ایران، در دوره‌ دولت‌های نهم و دهم، هرگونه مصاحبه یا بازجویی و یا ملاقات مامورین آژانس یا هر نهاد بین المللی خارجی دیگر با دانشمندان هسته‌ای، به صراحت و به صورت رسمی و علنی توسط رییس محترم دولت ممنوع اعلام شد.

روش خردمندانه آن است که مسئولین و مذاکره کنندگان هسته‌ای، به‌جای نشر اکاذیب ملت ایران را به طور کامل در جریان جزییات و روند مذاکرات هسته‌ای جاری قرار دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
به قول جناب خان..... خردمندانه؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
دفتر گفته یا خود احمدی نزاد؟
پيام
صرفنظر از اينكه سياستهاي هركدام از اقايان چه خوبي يا بدي داشته و دارد لازم بياداوري شهادت چند نفر از دانشمندان هسته اي در زمان جناب احمدي نژاد هستم كه با وجود چتر اطلاعاتي هميشه گسترده جناب مصلحي كمي دير جنبيديم و ان اتفاقات افتاد اقايان جمع كنيد بساط خوش باوري را اصل كار غلط است
درود بر مالک اشتر علی
United States
نه بابا همینطور ببند دیگه
ابوالفضل
سالاری به مولا محمود جون .خاک پاتیم
AMIN
شما لیاقتت همینه
اشتباهی مثبت دادم
حامد
دروغگوییهاووتخریب کردنهای دولت قبل توسط این دولت چیز تازه ای نیست ودیگر عادی شده.این دولت در همه امور مقصر کوتاهیها وقصورات و ناکارآمدیهای خودشان را دولت قبل قلمداد می کنند.
احمد
Iran, Islamic Republic of
حاج محمود رو عشقه...
United States
تورم 40 درصدی رو عشقه
Finland
حاج محمود غیرت داشت...
سلام ودرود بر شیر مرد خطه ی ایران زمین محمود احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
....من که ازش راضی نیستم.جوونی مارو نابود کرد.
United States
دقیقا
United Kingdom
...،معلوم نیس چه ...
ببینم همین آقای احمدی نژاد نبود که در سال 88 چون منافعش اقتضا می کرد داستان هاله نور خود را هم تکذیب کرد .