جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۲

پرداخت مالیات تقسیط و اینترنتی شد

شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۱
کد مطلب: 424021
معاون سازمان امور مالیاتی کشور با اشاره به دریافت الکترونیکی اظهارنامه مالیاتی از مودیان: مودیان همچنین می توانند نخستین بار مالیات خود را از طریق سامانه پرداخت و تقسیط کنند.
به گزارش جهان، ‌حسین وکیلی در مصاحبه با صدا و سیما افزود: تلاش سازمان امور مالیاتی آسان سازی شرایط برای مردم و کاهش مراجعه حضوری است.

معاون مالیات مستقیم سازمان امور مالیاتی گفت: امکان ارائه اظهارنامه به صورت الکترونیکی قبلا فراهم شده بود اما مودیان مجبور بودند برای پرداخت به ادارات مراجعه کنند که با توسعه سامانه الکترونیکی ، مراجعه حضوری به حداقل و صفر رسیده است.

وکیلی از همکاری و جلسات مشترک سازمان امور مالیاتی با اصناف خبر داد و گفت : یکی از موضوع ها، مالیات سال ۹۳ اصناف است که پس از نهایی شدن در جلسات مشترک اعلام خواهد شد.

معاون سازمان امور مالیاتی کشور گفت : با طراحی نرم افزاری برای اصناف نیز امکان دریافت اظهارنامه مالیاتی بر روی سایت فراهم شده است.

وی افزود : برای مالیات سال ۹۴ نیز جلسات مشترک با اصناف آغاز شده است.

وکیلی استفاده از صندوق های فروش و اظهارنامه را دو موضوع مهم مرتبط با اصناف بیان کرد و گفت : از صنوف انتظار داریم به تکالیفی که در قانون برای آنها مشخص شده است ، عمل کنند که یکی از این تکالیف استفاده از صندوق های فروش است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این مالیاتها با این وضع کاسبی کمر شکن است
Iran, Islamic Republic of
لطفا مالیات کارمندان رو هم تقسیط کنید نه اینکه....