شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

حزب الله: تهديدها بیانگر بحران در اسراييل است

يکشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۸۸ ساعت ۱۳:۴۳
کد مطلب: 60492
سيد هاشم صفي الدين رييس شوراي اجرايي حزب الله لبنان گفت : تهديدهاي ايهود باراک وزير جنگ صهيونيستي عليه حزب الله ، ناشي از بحران هاي داخلي در اسراييل است.
به گزارش ايرنا از بيروت ، رييس شوراي اجراي حزب الله شنبه شب در گفت وگو با شبکه الجزيره افزود : جنگ تابستان 2006 اسراييل عليه لبنان ، معادله اي را پايه ريزي کرد که تل آيو در تيررس موشک هاي مقاومت است و اين معادله همچنان برقرار است.
صفي الدين افزود : تهديدهاي اخير وزير جنگ اسراييل عليه لبنان ، حاکي از بحران هاي داخلي آن است.
وي ياد آور شد : صحنه داخلي اسراييل امروز مانند وضعيت 20 سال قبل جهان عرب است که حرف خيلي زده مي شد ، اما عمل اندک بود.
رييس شوراي اجرايي حزب الله افزود : مقاومت در برابر تهديدهاي باراک و يا هر فرد ديگري در آمادگي و بيداري کامل بسر مي برد.
وي در باره اظهارات ايوان لوئيس وزير کابينه انگليس عليه حزب الله و اين که اين حزب قطعنامه 1701 شوراي امنيت را نقض کرده است گفت : اين اظهارات در عين حال که قديمي است ، جديد اما بي فايده است و جا دارد که وزير انگليسي به نقض مکرر حريم هوايي و زميني و دريايي لبنان توسط اسراييل و ادامه اشغال روستاي غجر ، نگاهي بياندازد .
صفي الدين با اشاره به حملات تبليغاتي که براي تعديل در قطعنامه 1701 شوراي امنيت به راه افتاده ، افزود : اين تبليغات بر حزب الله تاثيري ندارد و پس از پيروزي هاي که حزب الله کسب کرد ، کسي ديگر نمي تواند با تبليغات و ايجاد رعب و وحشت و شيوه سياسي معادله جديدي را بر حزب الله تحميل کند.
رييس شوراي اجرايي حزب الله گفت : اين انگليسي ها بودند که براي ديدار و گفت وگو با حزب الله پيشقدم شدند و جهان بايد بداند که حزب الله در طول تاريخ خود به دنبال روابط
غير شريف با کسي نبوده است و کسي که خواهان گفت وگو با حزب الله است بايد بداند که حزب الله از نمايندگان تا کادر مرکزي و رهبران و علماي آن همه بخشي از مقاومت هستند و دوگانه برخورد کردند ، ديگر کافي است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *