جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۱
مناف هاشمی خبر داد:

مشکل مالیاتی کی‌روش بزودی حل میشود

دوشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۱۲
کد مطلب: 420926
معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش وجوانان گفت: مشکل مالیاتی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران حل می شود.
به گزارش جهان به نقل از مهر، معاون وزیر ورزش و جوانان در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: در جلسه ای که با حضور دکتر نوری مدیر کل مالیاتی استان تهران، کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال، حسنی خو مشاور وزیر و تعدادی از کارشناسان مالی برگزار شد، مقرر گردید با اقداماتی که فدراسیون فوتبال، سازمان امور مالیاتی و وزارت ورزش و جوانان خواهند داشت ظرف چند روز آینده مشکل مالیاتی کی روش حل شود.

مناف هاشمی افزود : برای سالهای ۹۰ ، ۹۱ ، ۹۲ کی روش مشکل مالیاتی ندارد و تنها برای سال ۹۳ باید فدراسیون فوتبال ، موارد مدنظر سازمان امور مالیاتی را تامین کند .

معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اهمیت حوزه مالیات برای تامین درآمد های کشور گفت : در این جلسه بحث مالیات و ضرورت پرداختن به آن در حوزه ورزش و فدراسیو ن ها و چگونگی همکاری های مشترک بین وزارت خانه های ورزش و جوانان و امور اقتصادی مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

معاون وزیر و جوانان از تهیه بخشنامه ای برای روشن شدن نحوه پرداخت مالیات در ورزش خبر داد و گفت: به زودی بخشنامه ای برای کلیه استان ها، فدراسیون ها و باشگا ه ها ابلاغ خواهد شد که کلیه طرف های قرار داد می بایست مالیات خود را خودشان پرداخت کنند و طرف حساب مالیاتی ، خود طرف قرار دادها هستند اعم از قرار دادهای داخلی و خارجی .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


به جهنم می خواد حل شه یا نشه. این رسانه ای کردن داره؟ اونم معاون وزیر خبرشو میده.