جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی عنوان کرد

اصولگرایان بجای افرادبرگفتمان متمرکزشوند

شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب: 410026
سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: در شرایط فعلی تمرکز بر اشخاص به صلاح نیست و باعث تفرقه در صفوف اصولگرایان می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از فارس، لطف‌الله فروزنده در جلسه پرسش و پاسخ با جوانان اصولگرا که به همت جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی فارس برگزار شد، اظهار داشت: وحدت حداکثری برای ترویج گفتمان مقام معظم رهبری باید اولویت نخست اصولگرایان در انتخابات پیش رو باشد.

وی افزود: ما در شرایط فعلی نقد رقیب سیاسی در دولت مستقر را وظیفه خود می‌دانیم اما نقد با تخریب فرق دارد و باید از آن پرهیز کرد.

فروزنده در این زمینه مثالی ذکر کرد و ادامه داد: تبیین مواضع اصولی نظام در مورد مذاکرات هسته‌ای پسندیده است اما این که کسانی فراموش کنند که مقام معظم رهبری(مد) فرمودند به تیم مذاکره‌کننده اعتماد دارند و سخن از توافق پشت پرده به میان آورند مصداق تخریب است.

این فعال سیاسی اضافه کرد: اصولگرایان باید لزوم تاکید بر توانمندی داخلی را برای مردم تبیین کنند و به آنان بگویند که هر بار ایران مذاکره کرده و حتی در شرایط گفت‌و‌گو با آمریکا قرار داشته آنان تحریم‌ها را افزوده‌اند و بنابراین نباید نگاه خود را به خارج از کشور معطوف کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی احمدی‌نژاد قصد ورود به انتخابات مجلس را ندارد و اصولگرایان باید حساب بدنه فعال دولت نهم و دهم را از راس آن جدا کنند.

فروزنده استفاده از نیروهای بازنشسته و دارای کبر سن را اشتباهی استراتژیک از سوی دولت روحانی خواند و گفت: اینها حتی جوانان طیف خود را نیز وارد بازی نکردند.

سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی ابراز داشت: اشتباه استراتژیک دولت فعلی آشفتگی تیم تصمیم‌گیرنده اقتصادی آن و بلاتکلیفی آنان است که در مواردی مانند بحث قیمت حامل‌های انرژی متجلی شد.

وی یادآور شد: مقام معظم رهبری در سخنان اخیر خود بیان سخنان افراطی در مورد فساد در دولت گذشته را مورد انتقاد قرار دادند و این مسئله را می‌توان از طریق مقایسه میزان افزوده شدن دارایی دولتمردان در هنگام ترک سمت تبیین کرد.

معاون رئیس جمهور سابق در پاسخ به سوال حاضران در مورد علت مقاومت احمدی‌نژاد در برگزاری دادگاه رحیمی و این که او را خط قرمز کابینه خوانده بود، تصریح کرد: ما منکر برخی مسائل و ضعف‌‌های دولت نهم و دهم نیستیم اما در مورد اموال دولتمردان قبلی بررسی انجام شد ضمن آن که در مورد رحیمی خود اصولگرایان از ابتدا پیگیر ماجرا بودند و حتی در زمان مطرح شدن وی برای دیوان محاسبات در مقابل آن ایستادند.

وی تصریح کرد: در شرایط فعلی باید از شکل‌گیری اتحاد روسای جمهور سابق و رانده شدن روحانی به سمت اصلاح‌طلبان جلوگیری کرده و به جای اختلافات بر حرکات رقیب تمرکز کنیم.
- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=۱۳۹۳۱۲۰۶۰۰۱۷۴۲#sthash.uq۹۶۳FIZ.dpuf
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *