جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

اولویت اول پسرها برای ازدواج

يکشنبه ۸ آذر ۱۳۸۸ ساعت ۱۱:۱۶
کد مطلب: 79032
اولويت اول پسرها براي ازدواج چهره، قد و قيافه دختر است
 ایلنا: نماينده ولي‌فقيه در دانشگاه خواجه‌نصير‌الدين طوسي در پاسخ به اين سئوال كه دخترها و پسرهايي كه به مركز مراجعه مي‌كنند، معمولا چه اولويتي براي ازدواج دارند، گفت: بعد از ايمان و اخلاق كه جزو شروط اصلي است، اولويت اول پسرها، چهره و قد و قيافه دختر است. آنها انتظار دارند كه چهره دختر دل‌نشين باشد البته نبايد به دنبال زيباترين باشد.

او ادامه داد: اگر پسري قدري بلندپرواز باشد، به او تلنگر مي‌زنيم و مي‌گوييم كه به دنبال زيباترين نباشد، چون زيباترين دردسر دارد، عوارض دارد، دزد دارد و با اين تعبيرات سعي مي‌كنيم پسر را سر جاي خودش بنشانيم، البته به او يادآور مي‌شويم كه زيبايي مال دو روز اول است و بعد از يك زماني ديگر بي‌معنا مي‌شود و بهتر است به دنبال زيبايي سيرت باشد نه صورت.

او ادامه داد: دختران خيلي مسئله زيبايي پسر برايشان اولويت ندارد هر چند كه مي‌توانم بگويم نسبت به ده سال گذشته اين موضوع براي دختران هم جدي شده است اما جزو اولويت اول آنها نيست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *