جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۲۱
۲۵

اقدام‌غیراخلاقی باعکس معترضان به سازمان محیط زیست!+عکس

شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۴
کد مطلب: 462128
مدعیان شعار زنده باد مخالف من، با توهین به کارمندان معترض در سازمان محیط زیست، آنان را با دخترانی معترض با شعار "ما شوهر می خواهیم" مقایسه کردند!
اقدام‌غیراخلاقی باعکس معترضان به سازمان محیط زیست!+عکس
به گزارش جهان، سایت زیست بوم نوشت: انتشار عکسی از کارکنان زن معترض سازمان حفاظت محیط زیست در کنار متنی طنز یکبار دیگر نشان داد که اخلاق رسانه ای تا چه اندازه فدای چند لایک و کلیک بیشتر شده است.

در متنی با تیتر « اعتراض دانشجویان دانشگاه ازاد اسلامی واحد علوم پزشکی تهران: ما شوهر می خواهیم!» که ابتدا در کانال های تلگرامی و بعد در چند سایت و وبلاگ منتشر شد آمده است: « شمار زیادی از دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی تهران با برگزاری اعتراض بزرگی، از مسولان کشور خواستند به آنها برای یافتن همسر و ازدواج کمک کند.

به گزارش عصر ایران شماری از دانشجویان واحد تخصص و فوق تخصص دانشگاه علوم پزشکی ازاد تهران با برگزاری تجمعی به کمبود مرد برای ازدواج اعتراض کردند.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000462/nf00462128-1.jpg

این اعتراض به نمایندگی خانم دکتر محمدی دانشجوی فوق تخصصی قلب و عروق " ادامه یافت و گفت: ما توانسته ایم نام بیش از۶۰۰ هزار نفر از پزشکان که ازدواج نکرده اند را ثبت کنیم که به دنبال همسر و خواستگار هستند و از مسولین خواستار کمک شدند و در بیانیه ای خاطرنشان کرد: اعتراضات اخیر با هدف وادار کردن مسولین کشور به حل این مسئله انجام میشود.

وی افزود: از میان ۶۰۰هزار زن و دختر دانشجوی پزشکی و پزشکان متمایل به ازدواج، ۵۳۸۰ زن مطلقه، ۲۲۰۰ زن بیوه، ۱۱۲۰۰ دختر یتیم و ۵۸۱۲۰۰ دختر به دنبال ازدواج هستند.

این دانشجوی متخصص که نماینده پزشکان و دانشجویان معترض در پاسخ به این سوال که آیا این پزشکان از اعتراض علنی در دانشگاه و جامعه سنتی خجالت نمی کشند گفت:"این برای ما آسان نیست."او ادامه داد: ما به عنوان زن، دارای کرامت هستیم اما این شیوه اعتراض آمیزی است تا مسولان را با رنج خود آشنا کنیم. در صورتی که جامعه، زنان را برای برآورده کردن تنها بگذارد عواقبی برای جامعه خواهد داشت.یکی از پزشکان معترض هم گفت: ما زنان، نیازمند ازدواج هستیم تا زندگی ما کامل شود؛ تا زندگی طبیعی داشته باشیم.»

این درحالیست که با بررسی سایت وزین عصرایران چنین خبری در آرشیو آن دیده نمی شود و بیشتر به نظر می رسد نتیجه سواستفاده از شبکه های مجازی است که افراد در آن بدون احساس مسئولیت نسبت به عواقب رفتارهای خود دست به چنین اقدامات توهین آمیز و شرم آوری می زنند که جسارت به دانشجویان یک دانشگاه و کارکنان یک سازمان است.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000462/nf00462128-2.jpg
عکس اصلی کارکنان معترض

استفاده غیرمسئولانه از عکس کارکنان زن معترض سازمان محیط زیست در کنار این متن رفتار شرم آور دیگری است که انتشار دهندگان این خبر از خود نشان داده اند.

عکس اصلی که نخستین بار بعد از تجمع کارکنان در پردیسان توسط طه جلیل زاده عکاس خبرگزاری فارس منتشر شد، در گوگل قابل دسترسی است و به نظر می رسد نویسنده مطلب با یک جستجوی دم دستی به آن دست پیدا کرده است و بدون پوشاندن چهره این بانوان اقدام به دستکاری متن های اعتراضی نوشته شده روی کاغذهای دست آنها کرده است تا یک طنز سخیف را خلق کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سلام
لازم است پلیس فتا مسبب آنرا شناسایی و تنبیه شایسته نماید
چه کار زشتی نه فقط تحقیر کارکنان محیط زیست بود تحقیر دختران بود وقاحت کسانیکه تحمل نظرات مخالف رو ندارن همونطور که 88 تحمل رای آوردن کسی رو که نمیخواستن رای بیاره نداشتن دیگه از حد گذشته
کار عشاق معصومه خانومه!
United States
فتا فقط اون پسره رو سه سوت گرفت ببینم میتونه مسبب اینم بگیره ..
شما لازم نیست تذکر بدی پلیس فتا پلیسیه که حواسش به همه چیز هست.
هر کسی که اینگونه با عکسها کرده از لحاظ شعور در درجه صفر قرار دارد. یعنی اصلا شعور ندارد. این حرکت یعنی توهین به زنان ایرانی. متاسفانه هنوز بعضی ها چون بلد نیستند طنز بسازند با ناموس ملت طنز می سازند. بی ادبان. ادب مرد به زدولت اوست.
این چه ربطی داره به مدعیان زنده باد مخالف من
؟؟؟
فهمیدنش قدری مشکله
بیشتر تلاش کنی حتما می تونی کشفش کنی!
یه کم آی کیو می خواد.
Iran, Islamic Republic of
خیلی باحالی انیشتن
رهگذر
نهایت بی شرمیست و اینجا ما هستیم که باید در انتشار مطالب تامل بیشتری کنیم.
فاطمه
همه هم حلقه دستشونه

نقد سازنده که دولت تعریفش میکنه یعنی همین. یاد بگیرید. اینقدر به دولت نتازید اینجوری باید نقد سازنده کنید . با فحش و بی احترامی و.... تا آقای روحانی استقبال کنند
United States
اصلاح طلبن دیگه
Iran, Islamic Republic of
از مفسداتي ها . چيزي بيش ازين انتظار داشتيد ؟!!

خوب است كه اسمشان رويشان است :
مفسداتي !!!!
علی
Iran, Islamic Republic of
بابا مطلب طنزه دیگه....صورت کسی که تو تصویر پیدا نیست! آبروی کی در خطره؟!
فحوای کلام رو ول می کنیم میریم سراغ چیزایی که اصلا اتفاق نیافتاده
مجتبی
خدایا!!

سقوط اخلاق تا این حد

برای این سازمان سیاسی که ریس ان یک خانم وحامی دلالان است متاسفم
فیروزی
United Kingdom
اصلاح طلب وقتی کم می آورد دست به چنین اقدام اصلاحی می زند! اگر پلیس فتا دقیق بررسی کند سر نخ را می تواند از سازمان.... پیدا کند! البته اگر دنبال واقعیت باشد!
احمد
من همون اول که عکس رو تو واتساپ دیدم فهمیدم فتوشاپه... به زاویه نوشته ها تو برگه دقت کنید...
خیلی باحال بود ایول منکه تو همه گروهام پخشش کردم
منم همه جا پخشش کردم
خدا به شما قدری از عقل هم کاش داده بود!
فکر کنم دیر رسیدید. به شما چیزی نرسید. برای همین بنظرتون باحال می رسه!
خجالت آوره. باید برخورد قاطعی با منتشر کننده آن صورت گیرد تا دیگر فضای اخلاقی جامعه را بیش از این آلوده نکنند.
United States
جور ی باید تنبیه شوند تا با این قشر حق جو دیگر کسی از این کارها را نکنند هرچند اشتباه هم گفته باشند کسی حق به بی احترامی انها ندارد ولو اینکه کارد به استخوان رسیده است
علی فرزند ایران اسلامی
United States
دو نکته ای که انتشار کننده عکس جعلی، ناشیانه به آن توجه نکرده:
1)دو نفر در عکس به وضوح حلقه ازدواج دارند:نفر اول و سوم از سمت راست
2)جمع آماری که دادند 600 هزار نفر نمیشه و 20 نفر معلوم نیست چه وضعیتی دارند
واقعا شرم آوره، ظاهرا بعضی ها برای رسیدن به اهداف شون از هر وسیله ای فروگذار نیستند!!!!
Canada
دیگه حتی بچه ها هم میدونن که همه ی اینها فتوشاپه!!!