جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

درخواست پلیس از ساکنان اطراف مصلی

دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۵
کد مطلب: 372623
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ماموران راهنمایی و رانندگی طی دو مرحله از ساعت ۱۲ امشب پاکسازی منطقه از خودروهای مزاحم و استقرار خودروهای نمازگزاران را در محل های پیش بینی شده انجام می دهند.
به گزارش جهان؛‌ سرهنگ تیمور حسینی در گفتگو با مهر در خصوص تمهیدات ترافیکی نماز عید فطر اظهار داشت: امسال برای رفاه حال نمازگزاران تمهیدات ترافیکی ویژه ای در نظر گرفته شده تا نمازگزاران بتوانند به راحتی خودروهای خود را پارک کرده و در نماز عید فطر شرکت کنند.

وی افزود: به همین خاطر پارکینگ هایی در اطراف محل برگزاری نماز عید فطر در نظر گرفته شده و از شامگاه امروز معابر از خودروهای پارک شده پاکسازی می شود.

رئیس پلیس راهور تهران خاطر نشان کرد: خودروهایی که در محل های نامناسب پارک شده باشد و ایجاد مزاحمت کند به وسیله جرثقیل به پارکینگ منتقل می شود . از همین رو از اهالی مناطق اطراف محل برگزاری نماز عید فطر درخواست داریم خودروهای خود را در محل های مناسب پارک کنند. البته این موضوع از طریق نصب بنر اطلاع رسانی شده است.

وی در خصوص اقدامات راهور اظهار داشت: پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ امروز به صورت صد در صد وارد عمل می شود و در مرحله اول که از ساعت ۲۴ امشب آغاز می شود پاکسازی منطقه شروع و مرحله دوم از ساعت چهار صبح روز عید آغاز می شود.
https://jahannews.com/vdcauunee49n0i1.k5k4.html
jahannews.com/vdcauunee49n0i1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *