سه شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۳ - 2 Jul 2024
 
۰

حاشیه دیدار پرسپولیس و گسترش فولاد

جمعه ۲۲ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۲۳:۲۳
کد مطلب: 312827
پس از اعلام پنالتی به نفع پرسپولیس کادر فنی و مسئولان گسترش فولاد دسته جمعی به سمت بهروان و ناظر بازی رفتند و به شدت به انها اعتراض‌ کردند.
به گزارش جهان به نقل از شبکه خبر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز از ساعت ۲۰ امشب در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که حاشیه‌های این بازی را در زیر می‌خوانیم.

* مارکو هافبک تیم فوتبال پرسپولیس پس از خارج شدن از لیست ۱۸ نفره در جایگاه VIP حضور دارد.

* هواداران پرسپولیس بارها دایی را به عنوان سرطلایی و سرور آسیا تشویق کردند.

* پیام صادقیان باوجود قولی که به ستاد منشور اخلاقی داده بود که مویش را کوتاه کند، اما در بازی امروز با همان چهره قبلی به میدان رفت.

* واکنش ها و اعتراضات هواداران پرسپولیس به حرکات‌ ایمان موسوی در بازی امروز در نوع خود جالب بود و با شعارهایی به او اعتراض می‌کردند.

* هواداران پرسپولیس با ساختن شعارهایی کنایه‌هایی به رحمتی بابت گلی که از ذوب‌آهن خورد، می‌زدند.

هواداران همچنین به امیر قلعه‌ نویی و شکست استقلال مقابل ذوب آهن را با ساختن بیانیه‌ای تبریک گفتند.

* هواداران گسترش فولاد در طول نیمه نخست بارها با شعارهایی علیه داور اعتراضات خود را نشان دادند. شعارهای آنها طوری بود که برخی بازیکنان مانند فروزان و نقی‌زاده از هوادارانشان می‌خواستند که شعار ندهند. شعار آنها به داور طوری بود که مسئولان برگزاری نیز از این بابت بسیار ناراحت بودند.

* پس از گذشت ۲۰ دقیقه از بازی شمارهواداران گسترش فولاد در ورزشگاه از ۱۵۰ نفر به حدود ۷۰۰ نفر تغییر کرد.

* در یک صحنه در دقیقه ۳۰ بازی که داور خطایی روی بازیکنان پرسپولیس اعلام کرد، خطیبی به شدت به داور خط اعتراض داشت. او حتی بطری آب را برداشت تا به سمت داور پرتاب کند اما در میانه راه از این کار منصرف شد.

* پس از اعلام پنالتی به نفع پرسپولیس نیز کادر فنی و مسئولان گسترش فولاد دسته جمعی به سمت بهروان و ناظر بازی رفتند و به شدت به آنها اعتراض‌ کردند، همچنین پس از سوت بازی به مدت پنج دقیقه اعضای کادر فنی گسترش فولاد و برادران خطیبی اعتراضات شدیدی به محسن ترکی داشتند. این درگیری‌های لفظی با پادرمیانی بهروان و شیرازی خاتمه یافت.

* در بازی امروز پیام صادقیان در دومین بازی متوالی خود پشت مهاجمان به میدان رفت.

قاسم دهنوی نیز پس از دو بازی در پست هافبک دفاعی دوباره انجام وظیفه کرد؛ همچنین حسین ماهینی نیز پس از دو بازی در ترکیب پرسپولیس قرار گرفت.

* صحبت‌های پی در پی دایی با سید جلال حسینی در نیمه نخست در نوع خود جالب بود.

* برخی هواداران گسترش فولاد لباس‌های قرمز تراکتورسازی را بر تن کردند.

* محمدرضا خلعتبری پس از زدن نخستین گل خود برای پرسپولیس در اقدامی عجیب در هنگام خوشحالی از روی سر عکاسان پرید و به سمت هواداران گسترش فولاد رفت و به خوشحالی پرداخت.

* عکاسان برای نشستن کنار زمین امروز هم دچار مشکلاتی شدند. نیروی انتظامی برای آنها قسمتی ویژه در نظر گرفت و به همین دلیل سبب دلخوری عکاسان شد.

* پس از زدن گل پرسپولیس، محمد دایی یک جانباز را در آغوش گرفت و خوشحالی‌اش را با او تقسیم کرد.

* در بازی امروز روی نیمکت خبری از بهزاد غلامپور نبود تا به خوشحالی بپردازد.

*بازی در نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *