شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۲
۵

دلیل فرود هواپیمای آمریکایی در مهرآباد

جمعه ۲۹ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۱۱
کد مطلب: 355721
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به فرود یک فروند هواپیمای آمریکایی در فرودگاه مهرآباد اعلام کرد که این هواپیما تحت اجاره غنا بوده و مقامات عالی‌رتبه این کشور در سفر به ایران از آن استفاده کرده‌اند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم؛ مرضیه افخم، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص فرود یک فروند هواپیمای متعلق به آمریکا  در فرودگاه مهرآباد تهران گفت: "این هواپیما حامل یک هیات عالیرتبه از کشور آفریقایی غنا بوده است و  بر اساس اعلام دولت غنا ‌این هواپیما تحت مالکیت امریکا و دو سال است در اجاره ریاست جمهوری غنا می باشد."

افخم افزود: "کلیه مسافران این هواپیما اعضای هیات غنایی بوده اند و برادر رئیس جمهوری غنا ریاست این هیات را بعهده داشته است و هیچیک از خدمه آن آمریکایی نبوده اند."

وی با اعلام اینکه دو کشور ایران و غنا موضوع  گسنرش مناسبات را دنبال می کنند و هیات  غنایی  بمنظور پیگیری توافقاتی که در  سفر دو سال قبل رئیس جمهوری غنا به ایران بعمل آمد هفته گذشته به ایران سفر کرد و پس از دیدارو گفتگو با چند تن از مقامات کشورمان از جمله معاون عربی و افریقایی وزارت امور خارجه  روز گذشته تهران را ترک کرده است.

امروز (جمعه) روزنامه نیویورک‌تایمز خبر داد روز سه‌شنبه یک هواپیمای آمریکایی متعلق به بانک یوتا در فرودگاه مهرآباد به زمین نشسته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


همیشه وقتی یک هیئت بلند پایه از یک کشور دیگر میخواست به ایران بیاید از قبل اعلام میشد ولی راجع به این هیئت بلند پایه هیچ خبری در اخبار نبود بنابراین فکر میکنم که موضوع چیز دیگری است که بازهم مردم نامحرم هستند
با اظهارات سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در تضاد هست چرا به مردم دروغ می گوئید
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
فك كنم يك مك فارلين ديگه ورژن جديدش 2014 يواشكي وارد ايران شده و با برخي مقامات كه خوب مصلحت كشور و دنياي اسلام را تشخيص مي دهند و الان هم خيلي خوش بحالشون شده مذاكراتي كرده باشه !!!؟ كه بعدا صداش درمياد البته اگر اونها خودشون در افشاء مذاكرات سخني بگويند بعد ما يا تكذيب مي كنيم يا توجيه !!!!؟؟!
Iran, Islamic Republic of
روزنامه نیویورک‌تایمز از اونجا بهتر فرودگاه ما رو رصد میکنه تا ما
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
اين هم يك چشمه ديگه از دولت راستگويان !!!!
اينها فقط به دشمنان و راست مي گن ملت كه خودموني اند ميشه بهشون بنا به مصلحت هايي گاهي دروغهايي گفت !!!!1