پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۵
۵

بخش زیادی از میوه‌ها و سبزیجاتی که می‌خوریم سرطان‌زا هستند

جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۱ ساعت ۰۷:۴۱
کد مطلب: 266928
بخش قابل توجهی از میوه ها و سبزیجاتی که می خوریم بر خلاف انتظارمان که باید برایمان سلامتی بیاورند موجب ابتلای ما به سرطان می شوند.
بخش زیادی از میوه‌ها و سبزیجاتی که می‌خوریم سرطان‌زا هستند
به گزارش جهان به نقل از تسنیم ،چند روز پیش ، محمد دهقان ، عضو هیات رئیسه مجلس ، موضوعی را فاش کرد که اندک تأملی در آن ، آدمی را به وحشت فرو می برد ؛ بخوانید:
-"یک سوم عامل سرطان ها مربوط به باقیمانده سموم و کودهای شیمیایی در محصولات کشاورزی است و این یک هشدار برای دولت و مسئولان است زیرا دولت مسؤول سلامت مردم است."

وی همچنین می افزاید :" نظر رسمی کارشناسان این است که وضعیت محصولات کشاورزی از نظر میزان باقیمانده سموم، کودهای شیمیایی و فلزات سنگین نگران کننده است و متأسفانه کشورمان رتبه اول سرطان معده را در دنیا دارد و وزارت بهداشت رسماً اعلام کرده است که در آینده تعداد مبتلایان به سرطان بیشتر هم خواهد شد که یک سوم آن مربوط به محصولات کشاورزی است."

حال با توجه به این افشاگری و اطلاع رسانی نماینده مجلس ،آیا نباید پرسید دست اندرکاران وزارت کشاورزی وبهداشت به چه کاری مشغول هستند که از این وضوع مهمتر است؟

آیا نباید پرسید که چرا از توزیع این قبیل محصولات در بین مردم جلوگیری نمی شود؟

ولی وقتی عضو هیأت رئیسه مجلس اعلام می کند : که مردم دارند بر اثر خوردن میوه ها و سبزیجاتی که دارای سموم زائد هستند ، سرطان می گیرند و می میرند ، کک کسی هم نمی گزد.

آیا به نظر مسؤولان ، مبتلا شدن فراگیر ملت به بیماری سرطان ، آنقدر اهمیت ندارد که اقدام عملی در این باره بکنند؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمدنور
به دولت اقاي احمدي نژاد بايد تبريك گفت
ساسان
بدون شک اهمیت ندارد.
چه خوب شد که درک اینگونه مسائل در سطح مجلس و کشاورزی و وزرا و نمایندگان ایجاد شده. همینکه متوجه این موضوع شده اید خیلی ارزشمند است.
اگر اینطوراست چرا کسی اقدام جدی نمی‌کند؟
حمید
مردم چه اهمیتی دارند جان مسولان به سلامت