سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۱
۴
جانشین فرمانده کل سپاه:

کوچک‌ترین نگاه چپ ‌را به لحظه دفن می‌کنیم‌

جمعه ۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۱۰
کد مطلب: 423824
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: قدرت ایران برای دشمن در زمین، هوا و دریا سراسر جهنم و آتش است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، سردار حسین سلامی عصر دیروز در یادواره سردار شهید حسین بادپا در حسینیه ثارالله رفسنجان اظهار داشت: شهادت قهرمانان وطن سرنوشت ملت ایران را تضمین کرد و اگر این شهادت‌ها نبود سرنوشت ما همان سرنوشتی بود که در سایر بلاد اسلامی شاهد آن هستیم.

وی بیان داشت: کشورهای مسلمان را یهود و نصارا اشغال و حکمرانی می‌کنند و نیمه شب با پتک‌ها درب خانه‌هایشان را می‌کوبند و قتل عام راه می‌اندازند، فقر و فساد ایجاد می‌کنند و اگر شهیدان ما نبودند و در مقابل سپاه کفر که همه قدرت‌های دنیا با او متحد بودند سرنوشت ما نیز همان سرنوشت کشورهای مسلمان زیر سلطه بود.

*ترس و دلهره قدرت‌های بزرگ دنیا از ملت ایران

سلامی تصریح کرد: ایران در پرتو دلاوری آزادگان، جانبازان و شهیدان به استقلال رسید، مرزهای خود را امن کرد در حالی‌که قدرت‌های بزرگ ما را در محاصره اقتصادی و تحریم‌ها و فشارهای سیاسی قرار دادند، شهدا به ما درس مقاومت دادند و اعتبار قدرت‌های جهانی را گرفتند که امروز ترس و دلهره از ملت ما در امپراطوری‌های زمان مشاهده می‌شود.

وی افزود: امروز ملل غرب جمع شده‌اند تا جلوی پیشرفت‌های علمی، صنعتی، نظامی، دفاعی و عمرانی ما را بگیرند و این در آرایش سیاسی گروه ۱+۵ که آن سوی میز مذاکره نشسته‌اند و کمر به براندازی کارآمدی نظام ما بسته‌اند، دیده می‌شود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اما ایران اسلامی با داشتن رهبری خردمند، حکیم که با منطق وحی با جهان سخن می‌گوید و الهامات ایشان جهان اسلام را بیدار کرده و نمی‌گذارد دشمن راه به جایی ببرد، اندیشه‌های ناب رهبر ما مانند چشمه زلال از آگاهی و بیداری در پیکره جهان اسلام جاریست.

*ایران کانون تحولات منطقه و جهان اسلام است

وی ادامه داد: ملت ایران به برکت داشتن چنین رهبر شجاعی با قامتی برافراشته و الهام‌یافته از قامت بلند شرف نبوی، صلابت علوی، صبر حسنی و روح عاشورایی حسینی یک تنه در برابر همه قدرت‌های جهان ایستاده است.

سلامی اضافه کرد: سخنان دیروز رهبر انقلاب در دانشگاه امام حسین (ع) پیام‌های رسا و قاطعی به گوش مستکبران و نوکران آنها رساند که فرمودند «سرزمین ایران کشور ملتی انقلابی است و اجازه نمی‌دهد بیگانه‌ای به حریمش راه یابد».

وی بیان کرد: هرگز نزد هیچ‌یک از قدرت‌های جهان چنین رهبری الهی ندیدیم و بعد از این هم تاریخ نمی‌بیند، زیرا تنها کسانی که از امام حسین (ع) الگو گرفته‌اند چنین گفت‌وگوهایی می‌توانند با جهان داشته باشند.

وی اظهار داشت: کشور ایران کانون تحولات منطقه و جهان اسلام شناخته شده ‌و این افتخار و ارزش جاودانه‌ای برای ملت ایران است.

وی عنوان کرد: روزی جنگ در کنار کرخه و کارون در عمق سرزمین‌های ما در جریان بود، اما امروز با انتقال روح مقاومت و جریان شهادت از پشت کارون شکل گرفت و جبهه مقاومت انقلاب اسلامی علیه استکبار هزاران کیلومتر آن سوی مرزها شکل گرفته است.

*عزت مسلمانان در قلب شمشیرهایشان نهفته و مسیر سعادتشان از راه جهاد عبور می‌کند


سلامی با بیان اینکه امروز دشمن در شرق مدیترانه با انقلاب اسلامی درگیر است، خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ما توانسته دشمن را خانه به خانه تعقیب کند.

جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: در عراق، سوریه، یمن، بحرین و هر منطقه‌ای که زیر سلطه ابرقدرت‌هاست، تصویری با شکوه از انقلاب اسلامی وجود دارد و می‌بینیم که پیشکسوتان دفاع مقدس هنوز در خطوط اول میدان نبرد با کفر حضور دارند و شهید می‌شوند.

وی گفت: فرهنگ عاشورا در حال گسترش است و مسلمانان آموخته‌اند که عزتشان در قلب شمشیرهایشان نهفته و مسیر سعادتشان از راه جهاد عبور می‌کند.

*رمق دنیای استکبار رو به نابودی است


جانشین فرمانده کل سپاه اذعان کرد: دیگر رمقی برای عالم استکبار نمانده و آنها رو به افول هستند، چراغشان در حال خاموش شدن است و انقلاب اسلامی با مشعل فروزان خود برای آزادی ملت‌های مسلمان نور‌افشانی می‌کند.

وی ادامه داد: در این نبرد تاریخی که بین انقلاب اسلامی و جهان استکبار شکل گرفته، موازنه قدرت به نفع مسلمانان تغییر می‌کند و جهان اسلام در حال بازیابی هویت از دست رفته خویش است.

وی با اشاره به کلام رهبری که فرمودند «دشمن دچار توهم و خیالات و اشتباه در محاسبات نشود»، افزود: زیرا این جا بیشه شیران است و دشمن با دم شیر بازی نکند چرا که هر بدخواه، بدطینت و شیطان‌صفتی را دفن می‌کنیم.

سلامی بیان داشت: در ایران قدرتی انباشته شده که در حد بلعیدن همه قدرت‌های مستکبری است که قصد داشته باشند به سرزمین ما نگاه چپ کنند و ما بیش از هر زمان دیگر آماده هستیم.

*آمریکا، اروپا و رژیم صهیونیستی هرگز به اهداف خود نمی‌رسند


جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به شکست‌های رژیم صهیونیستی در چهار جنگ اظهار داشت: این شکست آمریکا، رژیم صهیونیستی و اروپا با هم بود، آنها بدانند دیگر بیش از این نمی‌توانند برای سلطه بر بلاد مسلمانان به اهداف خود برسند و باید این واقعیت را بفهمند.

وی با بیان اینکه قدرت ایران در دریا، هوا و زمین برای دشمن سراسر جهنم و آتش است و برای ملت ایران بهشتی امن است، اذعان داشت: دشمنان ما با شکست‌های تاریخی مواجه می‌شوند و شهیدان ضامن این پیروزی‌های هستند.

سلامی با اشاره به حدود یک هزار شهید در شهرستان رفسنجان گفت: مردم رفسنجان در دوران دفاع مقدس در لشکر ۴۱ ثارالله به فرماندهی سردار بزرگ سپاه حاج‌قاسم سلیمانی درخشیدند و با داشتن سه گردان غواص و خط‌شکن این شهرستان جزو درخشان‌ترین شهرهای کشور است.

*شهید بادپا نمونه مجسم پایداری و تبعیت از رهبری و ولایت فقیه است


وی با بیان اینکه نام این شهیدان ولایی در آسمان آشناتر از نام آنها برای اهل زمین است و همچون ستارگان درخشان و پر فروغی می‌تابند، افزود: این مردم هنوز هم برای دفاع از اسلام و حرم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) همچنان شهید می‌دهند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران عنوان کرد: شهید بادپا نمونه مجسم پایداری و ثبات رفسنجان در راه انقلاب و آرمان‌های امام راحل و تبعیت از رهبری و ولایت فقیه است.

وی ادامه داد: شهید بادپا در سن ۱۵ سالگی در سال ۶۳ در میدان نبرد حضور یافت و از دلبستگی‌های عاطفی و احساسی دل کند و برای دفاع از اسلام جامه عمل پوشید.

*میدان نبرد از شهید بادپا عارفی سالک ساخت

سلامی با بیان اینکه این نوجوان شایسته بعدها در اطلاعات عملیات لشکر ۴۱ ثارالله به شناسایی دشمن می‌پرداخت و از هیچ چیز واهمه نداشت، بیان داشت: سال ۶۴ در فاو زمانی که مقر اطلاعات لشکر بمباران می‌شود او یک چشم خود را از دست داد و به مقام جانبازی نائل شد.

وی ادامه داد: ایمان، اخلاص و روح بلند حسین بادپا در تصور هیچ یک از ما نمی‌گنجد و اراده محکم و آهنین او موجب شد هرگز میدان نبرد را ترک نکند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: میدان نبرد از حسین بادپا عارف و سالکی می‌سازد که به عشق برادر شهیدش مرتضی جاویدی که او را ندیده و تنها داستان جاودانگی او را در لشگر ۳۳ المهدی (عج) شنیده بود و او را امام راحل ستایش کرده بود، راه‌ها را می‌پیمود تا بر مزار آن شهید فاتحه بخواند.

*حاصل شهادت‌ها برای ملت ایران آزادی، استقلال، اعتبار و اقتدار، آبرو و منزلت است


وی با بیان اینکه شهید بادپا دائم‌الوضو بود و زمان اذان به نماز می‌ایستاد، تصریح کرد: اگر به او می‌گفتند جلوتر مسجد هست او در پاسخ می‌گفت «از کجا معلوم تا آن مسجد زنده بمانیم» و این شهید بزرگوار هرگز نماز شبش ترک نمی‌شد.

سردار سلامی تصریح کرد: سرانجام روح بلند حسین بادپا در قفس تنگ دنیا نگنجید و معراج را انتخاب و به عرش خدا پرواز کرد.

وی عنوان کرد: این شهید امروز به حیات جاوید و ابدی دست یافته و شهدا سند زنده افتخار همه ما هستند که هوشمندانه معامله کردند و مشتری جان آنها خداوند است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران اذعان داشت: حاصل این شهادت‌ها برای کشور اسلامی ما و همه کشورهای مسلمان آزادی، استقلال، اعتبار و اقتدار، آبرو و منزلت است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خدایا شکرت
سعید313
خدا نگه دارت باشه سردار ایرانی
همدانی
Iran, Islamic Republic of
آفرین سردار سرافراز سپاه اسلام ، جواب آمریکا که جز زورگویی چیز دیگری در منطقش وجود ندارد همین است
احسنت