جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۵
۲۲

تکمیلی/ مجید جمالي فشي در آخرين لحظات چه گفت؟ +فیلم و تصویر لحظه اعدام

سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۲۷
کد مطلب: 223024
مجيد جمالي فشي عامل ترور شهيد علي محمدي صبح امروز در آخرين صحبت هاي خود پيش از اجراي حکم، اذعان داشت: من از لحظه‌اي كه اولين 100 دلاري را از رژيم غاصب صهيونيستي دريافت كردم بركت از زندگيم رفت و هزينه‌هاي زيادي را در زندگيم از دست دادم و اين به گونه‌اي بودكه روزي كه دستگير شدم حول و حوش 10 ميليون تومان بدهكار بودم.
به گزارش جهان، مجيد جمالي فشي عامل ترور شهيد عليمحمدي لحظاتي قبل از اجراي حكم اعدام در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران گفت: رژيم صهيونيستي در شرايط فعلي در ضعيف‌ترين موقعيت خود به سر مي‌برد به همين دليل به هرچيزي چنگ مي‌اندازد تا سقوط نكند.

جمالي فشي با اشاره به اينكه از طريق لپ‌تاب كه ويندوز قرمز بر آن نصب بود مي‌توانستيم خيلي راحت صحبت كنيم اذعان داشت: از اين طريق حتي مي‌توانستيم كلمه اسرائيل را به زبان بياوريم و مكالمات خود را انجام دهيم.

عامل ترور شهيد عليمحمدي دليل ترور را از سوي رژيم صهيونيستي ترس دانست و اذعان داشت: اسرائيل از پيشرفت هسته‌اي ايران مي‌ترسد لذا دست به اينگونه اقدامات مي‌زند.

وي خاطرنشان كرد: وقتي يك قطار با سرعت تمام مسير پيشرفت خود را طي مي‌كند اگر سنگي به طرفش پرت شود به خودش باز مي‌گردد لذا به طور حتم با ترور 4 دانشمند قطار پيشرفت ايران متوقف نخواهد شد.

جمالي فشي در خصوص فضاي حاكم در اسرائيل گفت: رژيم غاصب صهيونيستي داراي يك پادگان مسكوني نظامي است و حتي در رستوران‌هاي اين رژيم نيز مشاهده مي‌شود كه اشخاصي كه در آن حضور دارند 80 درصد نظامي هستند.

وي اذعان داشت: من از لحظه‌اي كه اولين 100 دلاري را از رژيم غاصب صهيونيستي دريافت كردم بركت از زندگيم رفت و هزينه‌هاي زيادي را در زندگيم از دست دادم و اين به گونه‌اي بودكه روزي كه دستگير شدم حول و حوش 10 ميليون تومان بدهكار بودم و اين موضوع در صورتي رخ مي‌داد كه پول زيادي را از اسرائيل گرفته بودم.

جمالي فشي تاكيد كرد: من آينه آينده كساني هستم كه قصد همكاري با اسرائيل را دارند يا در وسط راه هستند يا آخر راه، ولي در هرصورت بايستي بدانند كه اگر اعجوبه اين كار هم باشند و از نظر فكري بسيار باهوش باشند به خونسردي من در عمليات‌ها نمي‌رسند و پايان كارشان جايگاه فعلي من است.




دریافت فیلم از اینجا
https://jahannews.com/vdcauenuy49nuw1.k5k4.html
jahannews.com/vdcauenuy49nuw1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


برو به درک ... چند روز دیگه هم دوستان اسراییلیتو میفرستیم پیشت تنها نباشی
فرید
Sweden
....
Iran, Islamic Republic of
واقعاً خيلي خوشحال شدم از اينكه اين آدم به سزاي عمل زشت خود رسيد. اميدوارم قاتلين ساير شهداي هسته اي هم بزودي به سزاي اعمالشان برسند. ان‌شاءالله
پس اون دختر دانشجو که با عشوه گری این خائن را جذب موساد کرد چه می شود.
زماني كه اين ملعون دستگير شد و در تلويزيون اعتراف كرد مهدي خزعلي در سايتش به دفاع از اين جنايتكار پرداخته بود و با طنز سعي داشت وي را تبرئه كند
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
احمد
Russian Federation
.....
Iran, Islamic Republic of
به شکرانه اجرای این حکم الهی همه ما ایرانیان باید سجده شکر بجای آوریم ازسربازان گمنام امام زمان (عج) و قوه قضائیه کمال تشکر و قدردانی را داریم
Iran, Islamic Republic of
باید باور کرد که هیچ عملی در درگاه الهی بی جواب باقی نخواهد ماند.
دردناکترین لحظات زندگی زمانی است که افسوس گذشته را بخوری.
اما سرگذشت جمالی فشی و امثال او نکات مهمی را به ما متذکر می شوند.
باید به نقش خانواده در تعیین مسیر زندگی این افراد توجه داشت.
بی خبری و سهل انگاری نهاد مهم و سرنوشت ساز خانواده در پیدایش افرادی همچون جمالی فشی بسیار تأثیر گذار است.
باید باور داشت که جمالی فشی و امثال او را پایانی نیست.
کما اینکه دو روز پیش 13 نفر دیگر از این وطن فروشان خود فروخته به اشد مجازات محکوم شدند.
پس بیایید با نظارت و کنترل دقیق و صحیح جوانان این مرز و بوم از قربانی شدن عزیزانی چون علیمحمدی و شهریاری و ... و هرز رفتن اغفال شدگانی همچون جمالی فشی جلوگیری کنیم.
باشد که خداوند متعال هدایتگر ما به راه راست و طریق صحیح باشد.
خدا به برادران و سربازان گمنام وجان بر کف امام زمان ( عج ) برکت و انرژی روز افزون عطا کند که این گونه شر استکبار را قدم به قدم از سر این مملکت کم می کنند و دست اجنبی را قطع می نمایند . برای تک تکشان آرزو می کنم خود امام عصر ارواحنا فداه پاداش نیک عطایشان کنند و در زمره شهدای در رکاب ایشان باشند
سعید
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر اسرائیل کثیف وجنایتکار ومرگ بر آمریکای پست ورذل.درود بر شهدای ایران بخصوص شهدای عزیز هسته ای.راه شهدا را ادامه میدهیم
Iran, Islamic Republic of
خدالعنتت کنه غیراینکه خانوادهای عزیزی داغدارکردی بااین عمل کثیفت چه بسرایران که نیاوردی بیشرم.
Iran, Islamic Republic of
الان چی میگی عزیز
محمد
Iran, Islamic Republic of
...
Singapore
...
Iran, Islamic Republic of
...
لطفا
Iran, Islamic Republic of
.......
فقبل
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
اگر قاتل و جاسوس بوده که اعدام حقش بود اما بعد از سالها که از اعدام او گذشته، و با آزاد شدن و تبرئه بقیه متهمان این ترور ها شک و شبهه در گناهکار بودن او زیاد شده.
Iran, Islamic Republic of
بله واقعا زمانی که خبر اعدام را شنیدم خوشحال بودم که متخلف به سزای اعمالش رسید.
Iran, Islamic Republic of
مرگ براش کمه ظالم ستمگربی وجدان