جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
گزارش تمرین تیم ملی فوتبال؛

هدیه یک نویسنده به کی‌روش

سه شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۴
کد مطلب: 448520
تمرینات تیم ملی فوتبال ایران عصر امروز با اضافه شدن سردار آزمون و علیرضا حقیقی درحالی پیگیری شد که بیش از ۱۰۰ هوادار از نزدیک این تمرین را تماشا کردند.
 
به گزارش جهان به نقل از مهر، بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران عصر روز دوشنبه تمرینات خود را در زمین چمن باشگاه ایرانیان دوبی پیگیری کرد. در این تمرین بازیکنان تیم ملی بخش دیگری از برنامه آماده‌سازی خود را پیش از دیدار برابر عمان زیر نظر کارلوس کی‌روش پیگیری کردند.
 
در این تمرین که حدود صد ایرانی از نزدیک عملکرد ملی‌پوشان را نظاره می‌کردند، کی‌روش تلاش کرد با توجه به وضعیت حریف روز پنجشنبه تاکتیک‌های مختلف تهاجمی را در زمین با شاگردانش امتحان کند. کارهای ترکیبی، پاس رو به جلو با حداقل ضربه به توپ و ارسال از کناره‌ها بخشی از این تمرین را تشکیل می‌داد.
 
بازیکنان هم تلاش می‌کردند خواسته های سرمربی تیم ملی را در زمین پیاده کنند. در بخش انتهایی تمرین هم بازیکنان در دو گروه بازی درون تیمی برگزار کردند.
 
علیرضا حقیقی و سردار آزمون که در لیگ روسیه حضور دارند امروز پا به پای سایر ملی پوشان تمرین کردند. آزمون شب گذشته و  حقیقی بعدازظهر امروز به اردوی تیم ملی اضافه شدند.
 
پس از پایان تمرین امروز، یک نویسنده ایتالیایی که خود را از هواداران کی روش معرفی کرد با حضور در کنار زمین کتاب خود را تقدیم سرمربی تیم ملی کرد.
 
فردا اردوی تیم ملی فوتبال ایران در شهر دبی به پایان می‌رسد و ملی پوشان برای انجام دیدار برابر عمان عصر فردا راهی مسقط می‌شوند. دیدار ایران و عمان پنجشنبه هفته جاری برگزار می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *