جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

سه مدعی بزرگ دیگر در اروپا پیروز شدند

چهارشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۴۲
کد مطلب: 278628
ایتالیا ، آلمان و هلند سه مدعی بزرگ فوتبال جهان در بازی های مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل در منطقه اروپا بر حریفان خود پیروز شدند.
سه مدعی بزرگ دیگر در اروپا پیروز شدند
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، لاجوردی پوشان با دو گل ˈ ماریو بالوتلی ˈ در خانه مالت دو برصفر پیروز شدند و با سه امتیاز بیشتر در صدر جدول گروه دو، جا خوش کردند.
 
این مهاجم آث میلان در اوایل نیمه اول از روی نقطه پنالتی قفل دروازه حریف را گشود و پیش از دمیده شدن سوت پایان این نیمه برتری ایتالیا را دو برابر کرد.
 
وی اکنون ده گل برای باشگاه و تیم ملی کشورش طی بازی به ثمر رسانده است .
 
البته تیم میزبان نیز کمی بدشانس بود چرا که یک پنالتی را از دست داد و تیر دروازه مانع از گلزنی آن در نیمه اول شد.
 
با توجه به تساوی یک بر یک دانمارک با بلغارستان تیم دوم گروه ایتالیا فاصله اش را در صدر جدول به سه امتیاز افزایش داده است.
 
اما چزاره پراندلی سرمربی لاجوردی پوشان از عملکرد شاگردانش جندان راضی نبود و اعتقاد داشت که می بایست در یک ربع آخر بازی دقت بیشتری برای استفاده از فرصت هایشان نشان می دادند.
 
در همین حال ، آلمان قهرمان سابق دیگر جهان با زدن سه گل ظرف نه دقیقه از نیمه اول، چهار بریک بر قزاقستان حریف سخت کوش خود پیروز شد و همچنان کنترل خود را بر گروهی که در آن قرار دارد حفظ کرد.
 
ˈ مارکو رویس ˈ زننده گل اول ژرمن ها بود ، ماریو گوتزه این برتری را دو برابر کرد و ایلکی گوندوگان نتیجه را سه برصفر کرد. گل دوم رویس در دقیقه آخر بازی به ثمر رسید و علاوه بر آن تیم میزبان شش بار چارچوب دروازه حریف را در شهر نورنبرگ به لرزه در آورد .
 
هلند رقیب دیرینه ژرمن ها نیز با پیروزی پرگل چهار بر صفر بر رومانی در ورزشگاه ˈ آمستردام آرنا ˈ یک گام دیگر به سمت برزیل برداشت.
 
این پیروزی به لطف درخشش روبین فان پرسی ستاره هلندی منچستر یونایتد حاصل شد که دو گل برای تیم ملی کشورش به ثمر رساند.
 
این بازیکن 29 ساله با دو گل خود تعداد گل های ملی اش را به 34 رسانده و از رکورد گلزنی یوهان کرایف فوتبالیست اسطوره ای هلند سبفت گرفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *