جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

تجهیزات جاسوسی النصره در یک کیف

يکشنبه ۴ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۵۴
کد مطلب: 388121
مدیر دفتر شبکه العالم در سوریه تأکید کرد که تروریستها در اطراف جولان تجهیزات الکترونیکی و جاسوسی پیشرفته‌ای در اختیار دارند.
به گزارش جهان به نقل از العالم، "حسین مرتضی" اظهار داشت: چند یگان ارتش رژیم صهیونیستی خصوصاً یگان " میتار " در بلندی های اشغالی جولان مستقر شده‌اند تا به حمایت از گروه‌های تروریستی در استان القنیطره سوریه بپردازند.
در ادامه این گزارش آمده است:
سرویس اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی (آمان) قبلاً نیز تجهیزات الکترونیکی پیشرفته‌ای مانند ابزار منحرف کردن موشک‌های ارتش سوریه، دستگاه های شنود و دستگاه های هشدار زودهنگام برای اعلام حملات موشکی ارتش سوریه به سوی اراضی اشغالی فلسطین در اختیار گروه هک های وابسته به جبهه النصره گذاشته بود .
گروه های تروریستی همچنین تجهیزاتی را برای مختل کردن ارتباطات مخابراتی ارتش سوریه در مناطق مختلف کارگذاشته اند که این تجهیزات ساخت شرکت انگلیسی داتونگ Datong است، و در کیف های کوچک گذاشته شده است.
این تجهیزات به تروریست‌ها امکان می‌دهد که پیامک‌ها و مکالمات تلفن‌های همراه ساکنین مناطق اطراف خود را کنترل و شماره موبایل‌ها و ماهیت صاحبان این شماره‌ها را نیز شناسایی کنند، و حتی هر موبایلی را که می‌خواهند، خاموش و صاحب هر موبایلی را که می خواهند، تعقیب و یا رصد کنند.
گزارش ها حاکی است که کیف های حاوی تجهیزات جاسوسی، نزدیک مناطقی مانند "داعل ، نوی و تل الشعار بین شهر درعا و شهر القنیطره مرکز استان القنیطره " کار گذاشته شده است.
همکاری جبهه النصره و رژیم صهیونیستی فقط به همینجا محدود نمی شود زیرا گزارش ها حاکیست که سرویس اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی (آمان) گروهی از اعضای جبهه النصره را به شهرکی در جلیل در شمال ارضی اشغالی ۱۹۴۸ با هدف برگزار کردن دوره های آموزش نظامی برای آنها منتقل کرده است .
گزارش ها نشان می دهد که تعداد زیادی از اعضای جبهه النصره از مناطق مختلف سوریه به سوی استان های القنیطره و درعا راهی شده اند تا پس از انتقال به ارضی اشغالی ۱۹۴۸ تحت نظر افسران اسرائیلی آموزش ببینند.
ارتش رژیم اشغالگر قدس همچنین اتاق عملیات نظامی ویژه ای را تشکیل داده است که یکی از افسران سرویس اطلاعاتی آمان با کمک یکی از اعضای ارشد جبهه النصره به نام " خالد نصار " این اتاق عملیاتی را اداره می کنند . خالد نصار هنگامی که ارتش سوریه در استان القنیطره با تروریست ها درگیر جنگ بود ، با یگان ۵۰۴ اسرائیل در این استان همکاری می کرد .
منابع خبری تأکید کرده اند که ارتش رژیم صهیونیستی در مناطقِی از حومۀ شهر القنیطره و حومۀ درعا فعالیت های خود را افزایش داده است، تا مزدوران بیشتری را جذب کند، و بیش از پیش به فتنه و آشوب بپردازد .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *