چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - 3 Jul 2024
 
۰
احمدي نژاد در گفت و گو با تلويزيون ترکيه :

اسراییل جرات تهاجم عليه ايران را ندارد

دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۰۲:۰۴
کد مطلب: 118328
محمود احمدي نژاد " رييس جمهوري اسلامي ايران در گفت وگوي اختصاصي با شبکه تلويزيوني "کانال آ " ترکيه گفت: رژيم صهيونيستي جرات حتي فکر کردن به تهاجم عليه ايران را ندارد، قدرت رژيم صهيونيستي برابر ايران مانند قدرت پشه در مقابل شير است.
 به گزارش ايرنا، احمدي نژاد در اين گفت و گو که شامگاه يکشنبه از "کانال آ تي وي " پخش شد، اين مطلب را در پاسخ به سووال خبرنگار اين شبکه تلويزيوني در مورد تهديدهاي رژيم صهيونيستي عنوان کرد و افزود: ما با اربابان اسرائيل طرف هستيم، رژيم صهيونيستي در مقابل ايران مانند پشه در مقابل شير و زورآزمايي اسرائيل در مقابل ايران مانند بازي خرگوش با شير است. 

رييس جمهوري ايران که در آستانه سفر به ترکيه با "کانال آ تي وي " سخن مي گفت، در پاسخ به سووال مجري برنامه در مورد تهاجم رژيم صهيونيستي به کشتي کمک رساني ترکيه به مردم غزه ضمن محکوم کردن اين اقدام ددمنشانه رژيم صهيونيستي افزود: اسرائيل بايد مجازات شود .
احمدي نژاد با طلب رحمت خداوند براي کشته شدگان اين فاجعه و آرزوي شفاي عاجل براي مصدومان کاروان آزادي گفت: بايد کاروان بزرگتري براي کمک به غزه اعزام شود.
وي تاکيد کرد که اين پيشنهاد را با مقامهاي ترکيه و ديگر کشورهاي دوست مطرح خواهد کرد.
احمدي نژاد افزود: محاصره غزه بايد به فوري پايان يابد.
رييس جمهوري ايران بيانيه تهران را به عنوان اقدامي بر اساس صلح و ثبات و مبتني بر حق و عدالت ارزيابي کرد و افزود: آمريکا بايد به اين اقدام مشترک ايران، ترکيه و برزيل که مورد حمايت جهان قرار دارد، احترام بگذارد.
وي افزود: "باراک اوباما " رييس جمهوري آمريکا که مدعي تغيير و تحول در سياست آمريکا است، بايد با قبول واقعيات سياست خود در قبال ايران را تغيير دهد و گرنه اين به معني پايان دولت اوباما خواهد بود.
احمدي نژاد اضافه کرد : اگر آمريکا سياست خود را در نزد افکار عمومي جهان تغيير ندهد ، اين به معني پايان خود آمريکا نيز خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *