جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

گشت‌های نوروزی تعزیرات حکومتی از فردا

جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۴
کد مطلب: 411124
گشت‌های مشترک سازمان تعزیرات حکومتی ویژه نوروز، از فردا (۱۶ اسفند ماه) با همکاری ۴۲۰ شعبه ثابت و سیار در سراسر کشور آغاز می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، گشت‌های نوروزی سازمان تعزیرات حکومتی دارای دو مرحله است که مرحله نخست آن از ۱۶ اسفند آغاز و تا ۲۹ اسفند ادامه خواهد داشت. مرحله دوم این طرح نیز مختص ایام تعطیلات عید نوروز است و یکم تا پانزدهم فروردین را در برمی‌گیرد.

بنابر اعلام سازمان تعزیرات حکومتی، در این طرح ۲۰۰ شعبه ثابت و ۲۲۰ شعبه سیار حضور دارند و به همراه نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت و بهداشت، بر نحوه عرضه کالاها، اقلام و خدمات مورد نیاز مردم در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز نظارت می‌کنند.

علیرضا جواهری دبیرگشت‌های نوروزی سازمان تعزیرات حکومتی پیشتر اظهار داشت: مرغ، تخم‌مرغ، گوشت، برنج، روغن، شکر، شیرینی، آجیل، تنقلات، میوه‌و‌تره‌بار، مواد پروتئینی، شیر و فرآورده‌های لبنی، پوشاک، کیف و کفش، سوخت، آژانس‌های مسافرتی، حمل و نقل درون شهری و بین شهری، اقلام دارویی، مواد خوردنی و آشامیدنی و خدمات درمانی از کالاها و اولویت‌های رسیدگی سازمان تعزیرات حکومتی در گشت نوروزی است.

به گفته جواهری، شعب ویژه قاچاق تعزیرات حکومتی نیز در قالب گشت‌های نوروزی در گلوگاه‌های سراسر کشور و مکان‌هایی که جنبه تجاری دارند، مستقر خواهند بود.

مراکز اسکان، پذیرایی و اقامتگاه‌ها، اماکن سیاحتی و زیارت‌گاه‌ها، پلاژها در نواحی ساحلی، مراکز عمده تهیه و توزیع مواد غذایی، هتل‌ها رستوران‌ها، سالن‌های غذاخوری شهری و جاده‌ای، اغذیه فروشی‌ها، قنادی‌ها، شرکت‌ها و مراکز توزیعی و تولیدی بویژه سردخانه‌های محل نگهداری میوه‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و نمایشگاه‌های بهاره، میادین میوه‌وتره‌بار، جایگاه‌های سوخت، پایانه‌ها و مراکز حمل و نقل زمینی، ایستگاه‌های راه‌آهن و فرودگاه‌ها، مراکز بهداشتی و داروخانه‌ها از جمله اماکن مورد نظارت گشت‌های مشترک نوروزی هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *