چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰

افزایش ۶ درصدی سفر در کشور

چهارشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۴۹
کد مطلب: 351626
رئیس پلیس راهور کشور از افزایش ۶ درصدی سفر از ابتدای آغاز طرح ترافیکی پلیس در کشور تاکنون خبر داد.
به گزارش جهان، سردار اسکندر مومنی در حاشیه سفر خود به گیلان در گفت‌وگو با فارس درباره وضعیت راه‌های کشور در تعطیلات نوروزی اظهار داشت: با آغاز طرح ترافیکی پلیس از ۲۵ اسفند نسبت به مدت مشابه سال قبل تعداد تلفات جاده‌ای از ۱۵ نفر به ۵ نفر کاهش داشته است.

وی هماهنگی بین دستگاه‌ها و انجام درست وظایف هر کدام از آنها را موجب هم‌افزایی و تلاش مضاعف در کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای عنوان کرد.

رئیس پلیس راهور کشور از افزایش ۶ درصدی سفر از ابتدای آغاز طرح ترافیکی پلیس تاکنون خبر داد و گفت: با توجه به مساعد شدن وضعیت هوا سفر به استان‌های شمالی در روزهای اخیر افزایش یافته است.

وی ادامه داد: امیدواریم با آغاز موج دوم سفرهای نوروزی همچنان شاهد کاهش وقوع تصادفات و تلفات جاده‌ای باشیم.

مومنی ایمنی و انضباط در آمد و شد، ایمنی سفر و حفظ جان مسافران و کاهش حوادث و سوانح جاده‌ای را از دغدغه‌های پلیس در سال‌های ذکر کرد.

وی آموزش همگانی، اطلاع‌رسانی و انجام اقدام‌های فرهنگی، هماهنگی و تعامل همکاری دستگاه‌های دخیل در امر ترافیک را موجب کاهش چشمگیر وقوع تصادفات و تلفات جاده‌ای در سال‌های اخیر عنوان کرد.

رئیس پلیس راهور گیلان تصادفات رخ داده در استان‌های شمالی به دلیل پیوستگی و تراکم بین مناطق کشاورزی و مسکونی، تصادفات موتورسیکلت سواران و عابران پیاده دانست.

وی تصریح کرد: در صدد هستیم تا با نصب شب‌نما در کلاه ایمنی موتورسیکلت‌سواران و ادوات کشاورزی و هماهنگی برای احداث پل عابر پیاده و عریض‌تر کردن راه‌ها تلفات و وقوع تصادفات را کاهش دهیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *