پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱۰
۸

دکتر سلام/ مرثیه ای برای رفتن فرجی دانا

چهارشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب: 377222
قسمت پنجاه و یکم مجموعه «دکتر سلام»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
با سلام

جالب بود

دست شما درد نکنه

از اوّل تا آخرهای دکتر سلام لبخند رو لبم میشینه . فقط نمیدونم چطوریه که چند ثانیه ی آخرِ هر قسمت که دکتر ترین معرّفی میشه و نامش برده میشه با اون آهنگی که همزمان باهاش پخش میشه و عکس یادگاری ، یک لحظه نمیدونم بخندم یا گریه کنم . حسّ عمیقی از تأسّف بهم دست میده و یک جورایی دلم به درد میاد .
Netherlands
رهبر انقلاب اسلامی تأکید کردند: انتقاد باید باشد اما انتقاد باید با لحن خوب و منصفانه باشد و هدف از آن نیز بی آبرویی و سبک کردن طرف مقابل نباشد که این روش قطعاًَ غلط است.
United States
احسنت
آقا این آهنگ اولش خیلی باحال بود. گفتم ببین چی شده!
اگر استیضاح وزیر نشان امیر کبیر بودن است پس احمدی نژاد با 7 وزیر استیضاحی چی بگه!
این برنامه (حداقل این قسمت که من دیدم) همش سیاه نمایی و ایجاد بد بینی و بدگمانی غلوآمیز در مردم بدون دیدن محاسن دولت است. واقعا دستندرکاران این مجموعه را به تقوا دعوت می کنم. از خدا و روز قیامت بترسید. واقعا آخرت سختی پیش روی شماست. خدا همرا به راه راست هدایت کند.
مگه این حقایق تو تی وی برای ملت پخش شده که شما ناراحت شدی؟ الحمدلله رسانه ملی کلا داره سفید نمایی میکنه و بذر امید میپراکنه!
دکتر سلام هم برای دکتر سلامی هاست که خودشون از همه این مسائل با خبرن
خیلی عالی بود مثه همیشه... خداقوت به بچه های درجه یک دکتر سلام...
بودجه این خبرگزاری که لابد از بیت المال نیست؟