جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۵
۲۰

درخواست وکیل رحیمی درباره زمان اجرای حکم موکلش

پنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۴۱
کد مطلب: 404492
چهارم بهمن ماه جاری سرپرست دادگاه‌های کیفری استان تهران از ارجاع پرونده محمدرضا رحیمی به اجرای احکام خبر داد اما وکیل وی‌ می‌گوید پرونده موکلش هنوز به اجرای احکام ارسال نشده است.
درخواست وکیل رحیمی درباره زمان اجرای حکم موکلش
به گزارش جهان، محمدرضا نادری وکیل مدافع محمدرضا رحیمی به تسنیم گفت: در مراجعه‌ اخیری که به اجرای احکام دادستانی تهران برای پیگیری پرونده موکلم داشتم اعلام کردند پرونده هنوز به اجرای احکام ارسال نشده است.

وکیل مدافع رحیمی توضیح داد: همچنین در این مراجعه به قاضی اجرای احکام اعلام کردم برای اینکه اتفاق غیرمترقبه‌ای رخ ندهد، هر گاه موعد اجرای حکم رسید اطلاع دهند تا موکلم را آماده‌کنم.

بر اساس این گزارش، محمدرضا رحیمی از سوی شعبه ۱۱ دیوان عالی کشور در ارتباط با اتهام ارتشا و تحیل مال از طریق نامشروع مجموع به ۵ سال و ۹۱ روز حبس، ۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان جزای نقدی و انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم شده است.

رحیمی از سوی شعبه ۷۶ دادگاه کیفری استان تهران در ارتباط با ارتشا، رهبری شبکه اختلاس و تحصیل مال از طریق نامشروع به ۱۵ سال حبس و ۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان جزای نقدی و انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم شده بود که شعبه ۱۱ دیوان عالی کشور با وارد ندانستن اتهام رهبری شبکه اختلاس، مدت حبس وی را از ۱۵ سال به ۵ سال و ۹۱ روز کاهش داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضا
بين ١٥ سال زندان و ٥ سال تفاوت زياد است لابد بعدا ٥ سال هم مي شود هيچ يعني صفر!!!!!
حالا از کجا سه میلیارد و هشتصد و پنجاه میلیون را از کجا میخواد بیاره بده بنده خدا
از اون 160 نماینده پس میگیره
اینم دارن می فرستن پیش کردان خدابیامرز
حسین
لطفا اسامی نماینده های مجلس رو که از محمد رضا رحیمی پول گرفتن رو منتشر کنید
امان از طاغوت
United Kingdom
اون موقع هنوز کسی نمی دونست ایشون مجرمه و گرفتن پول ازش اشکال قانونی و شرعی نداره. شما فکر می کنی فساد اقتصادی بیماری مسریه که هر کس با رحیمی ارتباطی داشته حتما فاسده؟! اینقدر عوامبازی در نیارید. این حرف ها فقط برای فشار به اصولگراها گفته میشه.
Romania
اون موقع هم اون کسیکه به رحیمی پول داده بود برای توزیع بین نماینده ها هنوز حتی متهم هم نشده بود به اختلاس.
پس با این حساب رحیمی هم نباید محکوم میشد
نه تنها باید اسمشون منتشر بشه بلکه باید بصورت قانونی مجازات بشن چون شریک جرم رحیمی هستن.
محسن
که الیته نمایندگان مجلس اصولگرا این پول ها رو دریافت کردن البته اگه امثال شما باز بهونه نیارید یکیشون در زمان هاشمی معلم بوده یکی دانشجو بوده یکی استاد دانشگاه بوده یکی بخشدار بوده و در نتیجه همشون از عوامل هاشمی بودن
ملت ایران و خانواده شهدا شما و امثال کسانیکه از رحیمی و احمدی نژاد حمایت کردند ، نمی بخشند. سرتان را مثل کبک زیر برف فرو نبرید.
میثم
تو جوابیه به احمدی نژاد گفته بود : شما میدانستید به خاطر مقرر نشدن حقوق بازنشستگیم در مخارج زندگی به مشکل خورده بودم!!!!!! حاجی یه گلریزون بگیریم این بنده خدا حداقل سه میلیاردو بتونه بده یهو مدیون نشه!!!!
ببینیم اقای م هاشمی چه حکمی میگیره :)
اتفاقا همه این خیمه شب بازیها برای به زمین زدن هاشمی عزیز است که همانطور که محمودتون نتونست موفق نخوانده شد والله خیر الماکرین
امادشون کنند ؟. ایشان اگر چین بودند ، الان اعدام شده بودند .
1341
این همان کسی است که احمدی نژاد را تاحدپیامبری بالابرد.
Finland
رحیمی فرار نکنه !!
یوقت لابی نکنه !!
عبدی
اگر قوه قضاییه در صدور احکام مجرمیت افراد زمان دقیق این جرایم را نیز بطور واضح و شفاف اعلام نماید بسیاری از شبهاتی که توسط افراد مخالف یا موافق این احکام مطرح میشود دیگر در جامعه زمینه طرح پیدا نمی کند.
مثلا:

1 - آیا این محکومیت مربوط به دوران معاون اولی اوست یا مربوط به ریاست ایشان در دیوان محاسبات ؟
2 - افرادی که این شخص را در برای احراز آن پست معرفی کرده اند چه کسانی بودند و نقش آنها در شکل گیری این جرایم چقدر است؟
چنانچه برای این گونه سوالات پاسخ مناسب و در خور توجهی وجود داشته باشد میتوان تا حدود زیادی از ورود افراد ناسالم به مسئولیت های نظام جلوگیری کرد. انشا الله.
من که باورم نمیشه اخه این بابا چند سال معاون محترم رئیس جمهور نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند و سوال من اینه که چرا عاقبت این بدبخت بی کس اینطور بشه ولی امثال مهدی حامی ، مشایی ، موسوی ، ... رایت راست بگردند. عدالت وقتی خوبه که برای همه باشه
عمار حسینی
حکم م.ه کی اعلام میشود !!!؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
قوه ضقضییه خیلی کند عمل میکنه بقول کیهان بعد از 11 سال .
آقای احمدی نژاد یادم گفتن مابه سراغ مجلس رفتیم و فردی را از خود آنها انتخاب کردیم.