جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱

مدارک مورد نیاز برای دریافت وام خودرو

دوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب: 454596
معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو گفت: متقاضیان هنگام مراجعه به نمایندگی های مجاز علاوه بر چک، اصل کپی شناسنامه و کارت ملی را بهمراه داشته باشند.
به گزارش جهان به نقل از میزان، مصطفی خان کرمی با بیان اینکه طرح فروش خودرو در قالب تسهیلات ۲۵ میلیون تومانی از فردا در بیش از ۸۰۰ نمایندگی مجاز گروه صنعتی ایران خودرو در سراسر کشور به اجرا در می آید افزود: براساس این طرح خودروهای با قیمت کمتر از۵۰ میلیون تومان به متقاضیان خرید خودروهای ساخت داخل واگذار می شود.

وی ادامه داد: متقاضیان پس از تکمیل مراحل ثبت نام حداکثر در یک دوره زمانی یکماهه خودرو انتخابی شامل خودروهای گروه پژو ۴۰۵ و ۲۰۶، گروه سمند، تندر ۹۰ دستی و اتومات، رانا، دنا، پارس سال همچنین پیکاپ تندر و وانت اریسان را تحویل خواهند گرفت.

خان کرمی افزود: متقاضی خرید خودرو ۲۰ درصد قیمت محصول تا سقف ۲۵ میلیون تومان بصورت پیش پرداخت و اینترنتی به حساب ایران خودرو واریز می کند و ۸۰ درصد باقیمانده وام خواهد بود که متقاضی خودرو متناسب با تعداد چک صادره در اقساط ۳، ۴ و ۶ ماهه نسبت به خرید خودرو اقدام می کند.

رضا تقی زاده معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا افزود: متقاضیان متناسب با تعداد چک صادره در دوره های زمانی مشخص می توانند اقدام به ثبت نام و خرید خودرو مورد نظر کنند و ما ۶۰ درصد از محصولات تولیدی خود را به اجرای این طرح اختصاص داده ایم.

وی گفت : هر متقاضی با یک کد ملی امکان یک ثبت نام را دارد که توسط بانک مرکزی رصد می شود و هر شخص فقط برای یکنفر می تواند چک ضمانت بدهد و متقاضیان لازم است هنگام مراجعه به نمایندگی های مجاز سایپا علاوه بر چک ، اصل کپی شناسنامه و کارت ملی را بهمراه داشته باشند.

تقی زاده با بیان اینکه خودرو ۳۰ روز پس از تائیدیه بانک به متقاضی تحویل خواهد شد تصریح کرد: متقاضیان فقط به نمایندگی های مجاز و سایت رسمی سایپا بعنوان تنها گزینه های ثبت نام مراجعه و ضمن واریز وجه به حساب سایپا از پرداخت هرگونه وجه اضافی تحت هر عنوانی خودداری و به اگهی ها و پیامک ها اعتنا نکنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


hosein
ای کاش به جای خودرو 25 ملیون وام ازدواج میدادن