جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

راه‌اندازی شبکه جهانی پرسپولیس

شنبه ۱ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۵۲
کد مطلب: 294297
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از راه‌اندازی شبکه پرسپولیس TV خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، محمد رویانیان در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس در این باره گفت: از مدت‌ها پیش و با الگوبرداری از باشگاه‌های مطرح خارجی به ویژه تیم‌های بزرگ اروپایی و به منظور درآمدزایی، توسعه فعالیت‌های اقتصادی و تجارت بین‌الملل، پوشش اخبار و رویدادهای باشگاه پرسپولیس و ارائه خدمات ویژه به هواداران برای راه‌اندازی شبکه تلویزیونی پرسپولیس مطالعه و برنامه‌ریزی کرده و اقدامات اجرایی را در دستور کار قرار دادیم و خوشحالم که امروز اعلام نمایم شبکه جهانی و بین‌المللی پرسپولیس TVراه‌اندازی شده و برنامه‌های آن به زودی پخش می‌شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: شرکت پرسپولیس TV تاسیس شده و به ثبت رسیده و تمامی اقدامات لازم برای راه‌اندازی شبکه تلویزیونی اختصاصی پرسپولیس انجام شده است. باشگاه پرسپولیس با مشارکت باشگاه راه‌آهن و در پی توافق‌نامه‌ای که به امضاء رسیده، این اقدام را انجام داده و اگر از مدت‌ها پیش روی هاتبرد جستجو می‌کردید، می‌توانستید از راه‌اندازی این شبکه تلویزیونی آگاه شوید. برخی اقدامات مربوطه باقی مانده بود که آنها را نیز انجام داده‌ایم و امروز رسما راه‌اندازی شبکه پرسپولیس TV را اعلام می‌کنیم.

وی افزود: به هر حال از این طریق می‌توان فضایی ایجاد کرد که برنامه‌های اقتصادی و ویژه‌ای را به سمع و نظر هواداران رساند. پخش گفت‌وگوهای ویژه و اختصاصی از مدیران، مربیان و ورزشکاران پرسپولیس، برنامه‌های کارشناسی، تصاویر اختصاصی از تمرینات و اردوها، گفت‌وگو با پیشکسوتان و هواداران از جمله برنامه‌هایی است که مسئولان شبکه تلویزیونی پرسپولیس در حال تهیه این برنامه‌ها هستند تا این شبکه با قدرت و جذابیت هر چه تمام‌تر کارش را آغاز کند.

رویانیان گفت: مدیر این شبکه نیز انتخاب شده و آقای رضا رشیدپور از مجریان با سابقه سیما ما را در این زمینه همراهی خواهند کرد. می‌توانیم از این طریق خدمتی دیگر به هواداران ارائه کرده و برای درآمدزایی نیز تمهیداتی اندیشیده‌ایم که متعاقبا اعلام خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از پخش برنامه‌های پرسپولیس TV در آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در فاز اول روزی ۲ ساعت برنامه پخش می‌شود و به زودی طبق قرارداد منعقده برنامه‌های پرسپولیس TVبه روزی ۹ ساعت افزایش خواهد یافت.

رویانیان خاطرنشان کرد: راه‌اندازی این شبکه تلویزیونی به منظور ارائه خدمات ویژه به ایرانیان مقیم خارج از کشور و دوستداران پرسپولیس که از تیم محبوب‌شان فرسنگ‌ها فاصله دارند، انجام شده و برنامه‌های این شبکه صرفا ورزشی و مختص پرسپولیس خواهد بود و می‌تواند در معرفی فرهنگ ایرانیان به ویژه مسائل اخلاقی حاکم بر ورزش ایران تاثیرگذار بوده و فواید و خروجی‌های بسیاری داشته باشد.

شبکه پرسپولیس TVروی ماهواره هاتبرد، فرکانس ۱۱۱۳۷، سیمبل ریت ۲۷۵۰۰، اف ای سی ۴/۳ قابل دریافت است و در حال حاضر نشان (لوگو) در این شبکه نمایش داده می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *