جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳
۸

جمله امیر کویت تابلو شد+عکس

سه شنبه ۹ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۵
کد مطلب: 430790
این روزها در خیابان‌های کویت تابلوهای تبلیغاتی بزرگی دیده می شود که با لهجه عامیانه کویتی، بر روی آنها عبارت "اینها فرزندان من هستند" نوشته شده است.
به گزارش جهان به نقل از العالم، "اینها فرزندان من هستند" (هذولا عیالی)؛ نخستین جمله شیخ صباح الاحمد الصباح امیر کویت هنگام حضور در مسجد امام صادق(ع) در منطقه الصوابر پس از وقوع انفجار روز جمعه گذشته بود.

امیر کویت از نخستین کسانی بود که به فاصله کمتر از یک ساعت به محل حادثه رفت تا از وضعیت قربانیان مطلع شود و به خانواده های آنان تسلیت بگوید؛ و رسانه های محلی نقل کردند که وی در جمع حاضران گفت: "اینها فرزندان من هستند".


شهروندان کویتی از تابلوهای تبلیغاتی در خیابانهای کشور که عبارت مذکور بر روی آنها نوشته شده است، عکس گرفته و در حساب های خود در شبکه های ارتباط اجتماعی منتشر کردند و در ذیل این عکسها، اظهارنظرهایی از قبیل " تو هم پدر ما هستی" نوشتند.

عبارت امیر کویت، استقبال گسترده کویتی ها را در پی داشت و به سرعت هشتگی تحت همین نام در شبکه های ارتباط اجتماعی ایجاد شد.


فعالان شبکه های ارتباط اجتماعی این جمله فی البداهه امیر کویت را که در آن شرایط بحرانی گفته شد، موجب تحکیم وحدت ملی کشور دانستند که می تواند شبح وقوع در بحران مذهبی را از این کشور دور نگه دارد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
به این میگن بصیرت
البته مانور تبلیغاتی هم میتونه باشه
وقتی حسن شحاته در مصر به شهادت رسید توسط تکفیریها در کویت شیعیان براش مراسم ترحیم گرفتن ولی مراسم ترحیم توسط مخالفان شیعه و تکفیر کنندگانشون بهم خورد ایشون همون موقع باید برخورد میکرد ضمن اینکه تازه بعد انفجارها پخش شبکه تکفیری وصال در کویت متوقف شد خود کویت از حامیان مخالفین اسد بود
United States
اما در هر حال نمیشود فراموش کرد که داعش نتیجه پروش دادن تروريستهای وهابی در سوریه با پول همین دولتهاست.
Iran, Islamic Republic of
میخاد یادمون بره امثال یوسف الحبیب از این کشور به خدمت انگلیس رسید و قرضاوی تکفیری با پول اینها بال و پر پیدا کرد.
Iran, Islamic Republic of
این امیر کویت از وقتی که خدمت حضرت آقا رسید به طور کل موضعش درست شد
Iran, Islamic Republic of
آفرین
الان امیر کویت با بصیرت است یا بی بصیرت؟