پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰
در تمرینات تیم ملی جودو شرکت نمی‌کنم

جو بد حاکم بر جودو تمامی ندارد

دوشنبه ۸ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۶
کد مطلب: 430592
البته همیشه در جودو مشکلات وجود دارد. متاسفانه یک سری جو در جودو وجود دارد که گویا تمام شدنی نیست.
به گزارش جهان ، محمد رضا رودکی در گفت‌وگو با  فارس، در مورد اینکه اعلام شده روز گذشته با لباس شخصی در تمرینات تیم ملی حضور داشت و تمرین نکرد، گفت: با مجید زارعیان سرمربی تیم ملی صحبت کردم که فعلا در اردوهای تیم ملی حضور نداشته باشم و تمرینات بدنسازی را پیگیری کنم. اصلا به هیچ عنوان حضورم با لباس شخصی در تمرینات تیم ملی صحت ندارد. شاید یک نفر به من شباهت داشته که در اردوها حضور پیدا کرده است.

رودکی در واکنش به این سؤال گویا شنیده شده که دوباره مشکلی پیش آمده و به همین دلیل در تمرینات تیم ملی شرکت نمی‌کنید، گفت: مشکل ما که حل نشده است. البته همیشه در جودو مشکلات وجود دارد. متاسفانه یک سری جو در جودو وجود دارد که گویا تمام شدنی نیست.

وی در واکنش به انتقادهای اخیر میران که مدعی شده رودکی به دنبال بزرگ کردن خودش است، گفت: من به هیچ عنوان صحبتی علیه میران نکرده‌ام. فقط در مصاحبه‌ام گفتم امیدوارم که مسئولان فدراسیون راه کاری را برای حضور دوباره میران در جودو ارائه کنند که شخصیت او زیر سوال نرود؛ چرا که میران یکی از قهرمانان بزرگ جودو است، اما اینکه او چرا برعلیه من مصاحبه کرده برایم عجیب است. نمی‌دانم چه کسی و چه چیزی به دروغ به او گفته که او نیز علیه من صحبت‌هایی را مطرح کرده است. برخی ها به دنبال شیطنت هستند که این کار به هیچ عنوان خوب نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *