جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

پیروزی پرگل اینتر و میلان در سری A

دوشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۱۸
کد مطلب: 380291
اینتر در هفته دوم لیگ ایتالیا ساسولو را با هفت گل در هم کوبید. میلان نیز در دیداری که ۹ گل داشت موفق شد با نتیجه ۵ بر ۴ پارما را شکست دهد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، هفته دوم رقابت های لیگ ایتالیا با برگزاری ۵ دیدار ادامه یافت که در حساسترین بازی اینتر در خانه میزبان ساسولو بود و در پایان در یک بازی برتر و یک طرفه موفق شد با ۷ گل حریفش را در هم بکوبد. نمایش فوق العاده مائورو ایکاردی و دنی اوسوالدو در این دیدار باعث خلق چنین نتیجه‌ای شد. مائورو ایکاردی ۳ بار، متئو کواچچ، دنی اسوالدو دو بار و فردی گوارین برای نراتزوری‌ها در این دیدار گلزنی کردند.

میلان با هدایت فیلیپو اینزاگی موفق شد پارما را در ورزشگاه اینوتاردینی با شکست ۵ بر ۴ روبرو سازد. البته هر دو تیم در نیمه دوم ۱۰ نفره شدند. دانیل بونیرا از میلان و فیلیپه از پارما با دریافت کارت قرمز از زمین مسابقه بیرون رفتند. جرمی منز (۲ بار)، کی‌سوکه هوندا، نایجل ده‌یونگ و جیاکومو بوناونتورا برای میلان گلزنی کردند و برای پارما نیز کاسانو، فیلیپه، لوکارلی و مدافع میلان به اشتباه گلزنی کردند تا این دیدار جذاب و دیدنی با برتری ۵ بر ۴ میلان به پایان برسد.

* تابلوی نتایج

سامپدوریا ۲ – تورینو صفر
کالیاری یک – آتالانتا ۲
فیورنتینا صفر – جنوا صفر
اینتر ۷ - ساسولو صفر

لاتزیو ۳ – چزنا صفر
ناپولی صفر – کیه وو یک
پارما ۴ – میلان ۵

درد ادامه این رقابت‌ها امشب (دوشنبه) هلاس ورونا با پالرمو دیدار خواهد داشت تا پرونده هفته دوم لیگ ایتالیا بسته شود. در جدول رده‌بندی تیم‌های رم، یوونتوس و میلان با ۶ امتیاز در صدر قرار دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *