جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲

سعدالحریری‌ معترضان را کودتاچی نامید

سه شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۵۰
کد مطلب: 442094
جریان المستقبل وابسته به سعدالحریری از متحدان عربستان در لبنان با رد درخواست معترضان برای استعفای وزیران کشور و محیط زیست که وابسته به این طیف هستند،به طور تلویحی معترضان را کودتاچی توصیف کرد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم،رسانه‌های عربی از درخواست تحصن کنندگان در ساختمان وزارت محیط زیست لبنان برای استعفای دو وزیر دولت لبنان خبر دادند.

خبرنگار شبکه اسکای نیوز عربی در مقابل ساختمان وزارت محیط زیست لبنان در خبری فوری اعلام کرد تحصن کنندگان در ساختمان وزارت محیط زیست لبنان خواستار استعفای وزیر کشور و وزیر محیط زیست لبنان شده اند.

این در حالی است که فراکسیون پارلمانی المستقبل که وزیران مغضوب معترضان وابسته به این تشکل است، با درخواست آنها برای استعفای دو وزیر مخالفت کرده است.

فراکسیون وابسته به سعدالحریری با تشبیه تلویحی معترضان به کودتاچیان اعلام کرد"ورود معترضان به ساختمان وزارت محیط زیست، به نفع کسانی است که به هرج و مرج متوسل می‌شوند و هرگونه فشار برای برکناری هر وزیر به این شیوه کودتاگرانه را رد می‌کند."

این در حالی است که نهادالمشنوق وزیر کشور لبنان گفته است همچنان ۱۴ معترض در داخل وزارت محیط زیست حضور دارند و گفت‌وگو برای اینکه آنها به صورت مسالمت آمیز خارج شوند،ادامه دارد.
https://jahannews.com/vdcaounyy49nyw1.k5k4.html
jahannews.com/vdcaounyy49nyw1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *