پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۳۴

رونمایی ظریف از متن توافق نهایی +تصاویر

دوشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۴
کد مطلب: 432996
وزیر امور خارجه کشور متن توافق را از بالکن هتل کبورگ به خبرنگاران نشان داد.
رونمایی ظریف از متن توافق نهایی +تصاویر
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، منابع خبری مختلف در دور جدید مذاکرات هسته ای خبر از برداشتن گام های نهایی برای رسیدن به توافق را نقل می کنند.در این راستا عصر دیروز محمد جواد ظریف در بالکن هتل کبورگ که این روزها سوژه عکاسان و فیلم براران خبری شده است متنی را به نمایش گذاشته که گمان می رود صفحه ای از متن توافق نهایی باشد.

این عکس ها در فضای مجازی منتشر شده و توسط کاربران دست به دست می شود.




نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


زنده باد تدبیر
زنده باد ظریف
Iran, Islamic Republic of
جوجه رو آخر پاییز میشمرن
Iran, Islamic Republic of
شما حتما کاسب تحریمی که ناراحتی
علی
شما هم کاسب مذاکره کره هستید دو ساله پیشرفت علمی کشور سقوط کرده و فقط از مذاکره حرف میزنید
محسن
United States
علم کشور کجا بود
پیشرفت علمی که با مقالات کپی پیستی باشه فایده نداره
س
Iran, Islamic Republic of
آقا محسن ، ۱_ علم کشور همان است که تمام توان سیاست خارجه آمریکا برای از بین بردن آن صرف می شود ، آمریکا برای مهار آن شب و روز ندارد !
۲_ علم کشور همان است که طبق آمار مجامع بین‌المللی ، ایران پانزدهمین کشور در جهان است و اولین کشور در منطقه است
۳_ در ساخت و مدیریت پهباد دوم در جهان است
۴_ در فن آوری هسته ای هفتم در جهان است
asghar
بنام خدا . می شود از حضرتعالی خواهش و تمنا کرد که یکی از آن مقاله های کپی پیست را ارائه بفرمائید ؟ مزید امتنان خواهد بود .
توفیقی از قزوین
خوابی یا خودته به خواب زدی اگر جان کری نزدیک به 20 روز در وین لنگان لنگان و با عصا حضور دارد و توافق با ایران را پیگیری می کند عاشق چشم و ابروی ما که نیست ! بلکه در برابر این عزم که 20 درصد و بالاتر در غنی سازی اورانیوم را به رخ کشیده چاره ای بجز مذاکره ندارد حالا قدرت بازدارندگی نظام مثل ساخت موشک و پهباد و و... گرفته تا رشد علمی دیگر مثل ساخت ماهواره و نانو و سلولهای بنیادی و ...بماند
خلاصه کلام بقول اقبال لاهوری مومن خود ،کافر افرنگ شود اگر وطن دوست هستی
رضا
Iran, Islamic Republic of
سلام . ما همه دنبال توافق عزتمندانه هستیم. شما اگر دنبال توافق به هر قیمیتی هستید لابد کاسب تسلیم هستید. و البته اگر چه که کاسب تحریم بودن زشت است اما کاسب تحریم بودن شرف دارد به کاسب تسلیم بودن
Iran, Islamic Republic of
ما حافظان دستاورد شهدایمان هستیم.
مرتضی
نه ، ما دشمن شناسیم و طرف غربی را غیر قابل اعتماد می دانیم و خوش خیال نیستیم
ما نگران این خواب ورکودیم که بازی توافق ایجاد کرده ونگران عزتی هستیم که ممکنه با توافق بی تدبیر بر باد برود عزتی که با ایستادگی ورشادت این ملت مخصوصا شهدا وایثارگر عزیز بدست امده وحفظ شده
Iran, Islamic Republic of
سرخوش، زیاد باد نزن می ترکه، این توافق تعطیلی برنامه ماست، حالا بشین منتظر برداشتن تحریم باش.
برداشتن تحریمم آرزوست.
قاسم
Iran, Islamic Republic of
براشتن تحریم برای مردم ایران هیچ عوایدی ندارد !بازهم گرانی ! بازهم فقیرشدن مردم!!! بازهم رها کردن قشر ضعیف و مستضعف!!مگر این تحریم هسته ای چند سال است به ایران تحمیل شده! آیا پیش از این تحریم مردم زندگی بهتری داشتن؟!! خیلی از روستاهای این مملکت هنوز پس از گذشت سالها برق و آب سالم ندارند!!! اگر کاری کرده بودند امروز هیچ تحریمی بر زندگی مردم فشار وارد نمی کرد !!!ایران کشوری ثروتمند بامردمانی سخت کوش است!!!! لطفاً مردم را گول نزنید!!
Iran, Islamic Republic of
چی شد، چی شد تحریم برداشته شده؟
Iran, Islamic Republic of
اینان در تاریخ ما زنده یاد هم نیستند.
رضا
Iran, Islamic Republic of
زنده باد تدبیر! زنده باد ظریف ! زنده باد دولت! به خبری که هم اکنون به دستمان رسید توجه فرمائید: وزیر صنعت، معدن و تجارت از بخشنامه‌ معاون اجرایی رئیس جمهور برای افزایش قیمت کالاهای اساسی تا سقف ۶ درصد خبر داد.
محمد
Iran, Islamic Republic of
تو دو سال باور کنید فقط تو دوسال این اتفاقا افتاده قیمت همه چیز رو چند برابر کرده! نان دو نیم برابر !سوخت دو و نیم برابر ! لبنیات دو برابر ! ... بازم بگم! در تاریخ ایران بی سابقه بوده!! دیشبم که وزیر صنعت و معدن بر خلاف اعلام سخنگوی دولت که گفت تورم مهار شده به صراحت گفت که تورم بر مردم فشار آورده با این اوصاف 6 درصد دیگه گذاشت رو قیمت کالاهای اساسی مردم!!!!!
است
دو ساله ملت رو گذاشته سركار
موندم اين طرفداراش واقعا دلشون به چي اين خوشه
جواد
Iran, Islamic Republic of
حا گیرم به این هم خوش باشه!!!! چه اتفاقی می افته!! اگه قرار بود اتفاق خوبی برای مردم بیچاره بیفته قبل از اعمال این تحریم ها افتاده بود!!!!!!!
ايراني
ما ايرانيها از اين قرارداد هاي يك طرفه زياد داشتيم و هميشه جام زهر را به خاطر ندانم كاريها نوشيديم و مردم را كوبيديم ننگ است
یکی نیست به این ظریف بگه باباچی دادی چه گرفتی خنده نداره
فرید
Iran, Islamic Republic of
باور کنید همه چیز این مردم رو دادن به هیچ!!! مگه این تحریمای هسته ای چندساله به ایران تحمیل شده؟! مگه قبل تر تحریم هسته ای بودیم!!!! پس چرا زندگی مردم بهتر نشد!!! مگر دولتهای سازندگی و اصلاحات و بخشی از زمان دولت قبل تحریم هسته ای بودن؟!! پس چرا روز به روز مردم فقیر تر می شدن؟! خداوکیلی کلاه خودمونو قاضی کنیم!
رضا
Iran, Islamic Republic of
واقعا خسته نباشی
امیر خان
دولت بی تدبیر و امید واهی...
م
United Kingdom
تو یاهو عکس ظریف را به حالت تسلیم گذاشتن
بوشناس
این ملت دستی برای بالا بردن و تسلیم شدن ندارد . دستان این ملت در سایه سار نظام و ولایت تنها برای پیروزی و عزت و قهرمانی بالا خواهد رفت و بشکند دستی و لال شود زبانی که جز این برای این ملت بزرگوار بخواهد.
مودی
Iran, Islamic Republic of
این بازی های بچگانه و مسخره فقط به درد شبکه های اجتماعی و نشریات زرد میخوذه ....
رسالت رصد دقیق اخبار و اطلاعات متن این رویداد و توافق است.
زنده باد ظریف
محمد
Iran, Islamic Republic of
به یمن نزدیک شدن به توافق هسته ای که دولت خود و ملت را قربانی این توافق نمود وزیر صنعت، معدن و تجارت از بخشنامه‌ معاون اجرایی رئیس جمهور برای افزایش قیمت ۱۸ قلم کالاهای اساسی تا سقف ۶ درصد خبر داد.
از انتظار واهی برای انتشار فکت شیت ایرانی که به طور مستقیم از جانب رهبر معظم انقلاب هم مسئلت شد، به یادگار داریم که یا قرار است جام زهر نوشانده شود، یا دست از پا درازتر به کشور بازگردند.
میخواد توافق شده باشه میخواد نشده باشه. اگر واقعا توافق باشه نه یه توهم و فریب بزرگ مثل ژنو و لوزان که خوشحال میشیم ولی اگر نباشه دیگه کاسه صبر مردم از این رکود و بی برنامگی پر شده . من یکی که تمدید دوباره مذاکرات با عنوان ژنو و لوزان و وین دیوونم میکنه
Iran, Islamic Republic of
دوستانی که به مذاکره کنندگان توهین میکنین فراموش نکنین سیاستهای کلان خارجی بدون تایید رهبری انجام نمیشه و این توافق هم بدون تایید رهبری امضا نمیشه
United States
به نظرم ظریف میتونه از رو بالکن با موشکهای کاغذی که ما در دوران کودکی ميساختيم و بازی ميکرديم روش پیغام بنويسه و بطرف خبرنگارها بياندازه منظورش رو ميتونه بگه و میتونه مسیر و سرنوشت مذاکرات رو عوض کنه