شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

افزایش در شمار داوطلبان مردمی عراق

يکشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۳۰
کد مطلب: 419397
پیروزی های پی در پی نیروهای داوطلب مردمی و ارتش عراق در مقابل تروریست های تكفیری و عقب نشینی داعش روز به روز بر تعداد نیروهای داوطلب مردمی افزوده است.
به گزارش جهان، مهر به نقل از پایگاه خبری المسله خبر داد: اخبار رسیده از بغداد حاکی است که هر روزه ده ها نفر از شهروندان عراقی به نیروهای داوطلب مردمی می پیوندند. گفته می شود مقر سپاه بدر در استان کربلا، این روزها مملو از افرادی شده که مشتاق جهاد در راه خدا بوده و آمادگی خود را برای پیوستن به صفوف نیروهای داوطلب مردمی اعلام كرده اند.

در همین راستا «حامد کربلایی» مدیر دفتر سپاه بدر در شهر كربلا گفت این پایگاه طی چند روز اخیر ده ها تن از شهروندان عراقی را پذیرش کرده تا هرچه سریع تر اسباب آمادگی نیروها فراهم شود.

کربلائی افزود: سپاه بدر و سایر گروه های جهادی از تمامی شهروندان جهت ثبت نام و اعزام نیروها به جبهه های حق علیه باطل استقبال می کنند. البته تعداد نیروهای ذخیره مردمی بالا است و هم اکنون این نیروها جهت تأمین واحد پشتیبانی ثبت نام می شوند.

مدیر سپاه بدر در استان کربلا خاطر نشان کرد که تاکنون صدها تن از شهروندان عراقی جهت آموزش و اعزام به جبهه جنگ فرستاده شده اند. لازم به ذکر است که چندی پیش شیخ عبدالمهدی كربلایی، نماینده آیت الله سیستانی در کربلای معلی، با بیان این که باید به نیروهای داوطلب مردمی توجه داشت و این مسأله در رأس اولویت‌های دولت قرار گیرد گفت: نیروهای داوطلب مردمی از مشکلاتی از قبیل عدم توجه نهادهای رسمی به حقوق و مزایا و لوازم و تکریم شهدایشان رنج می ‌برند.

وی با بیان این که توجه به نیازهای این قهرمانان باید در رأس اولویت‌های دولت قرار گیرد، گفت: هیچ عذری برای عدم توجه به آنان پذیرفتنی نیست. اگر این جوانان نبودند خدا می‌ دانست سرنوشت عراق به کجا ختم می‌شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *