سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۱

تولید نرم افزار آثار علامه حسن زاده آملی

پنجشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۱۲
کد مطلب: 369690
نرم افزار مجموعه آثار علامه حسن زاده آملی با همکاری موسسه بوستان کتاب و مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی تولید و منتشر شد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، نرم افزار مجموعه آثار علامه حسن زاده آملی با همکاری موسسه بوستان کتاب و مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی تولید و منتشر کرد.

در این نرم افزار، متن کامل ۱۸ عنوان کتاب از قبیل زار و یک کلمه (۷ جلد)، شرح فارسی الاسفار الاربعه (۷ جلدی)، دروس شرح فصوص الحکم قیصری، دروس هیئت و دیگر رشته های ریاضی، اتحاد عاقل به معقول، النفس من کتاب الشفاء، اضبط المقال فی ضبط اسماء الرجال را از معظم له در ۳۳ جلد، در موضوعات گوناگون علوم و معارف اسلامی و به زبان فارسی و عربی وجود دارد که این آثار قبلا به صورت مکتوب توسط بوستان کتاب منتشر شده بود.

از قابلیت‌های این نرم افزار می‌توان به قابلیت جست و جو در متن و فهرست و ذخیره سازی، پرینت، قابلیت تطبیق دوسویه متن و فهرست، متن و ترجمه قرآن با امکان جست و جو در آیات، ارتباط واژگان متن با چند لغتنامه اشاره کرد که سبب تسهیل و سرعت در کارها شده و پژوهشگران و محققان می توانند به راحتی از مطالب و محتوای آن استفاده کنند.

نرم افزار مجموعه آثار علامه حسن زاده آملی با همکاری موسسه بوستان کتاب و مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی (نور) تهیه شده و با قیمت ۶۰۰۰ تومان در بازار عرضه می شود.

موسسه بوستان کتاب پس از انتشار مجموعه آثار علامه طباطبایی (ره) ، آیت الله ابراهیم امینی،آیت الله سید عزالدین حسینی زنجانی و موسسه فرهنگی- تربیتی توحید بر روی CD، در اقدامی تازه، مجموعه آثار علامه آیت الله حسن زاده آملی را بر روی لوح فشرده منتشر کرد و در دسترس پژوهشگران و علاقه مندان به مطالعه و تحقیق قرار داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


صدرا
سلام
علامه صدها جلد کتاب دارند چرا فقط 18 جلد؟؟؟؟