جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

باند جعل دلار در مشهد متلاشی شد

پنجشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۱۰
کد مطلب: 355596
سرپرست فرماندهی انتظامی مشهد از دستگیری فردی که با دلارهای جعلی در مشهد اقدام به خرید کالا می‌کرد، خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، حجت نیک‌مرام در تشریح این پرونده اظهار کرد: از چندی قبل گزارش‌هایی مبنی بر خرید کالا با دلارهای جعلی به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری عاملان این اقدام مجرمانه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع هماهنگی‌های لازم از طریق مرکز فرماندهی و کنترل پلیس با سرکلانتری‌های مشهد به عمل آمد و تحقیقات گسترده پلیس در این زمینه آغاز و همچنین موارد ضروری از طریق مسئولان اتحادیه اصناف اطلاع‌رسانی شد.

نیک‌مرام خاطرنشان کرد: افسران آگاهی کلانتری شهید هاشمی‌نژاد مشهد در این مأموریت ضربتی توانستند با همکاری هوشمندانه مدیر یکی از فروشگاه‌های بزرگ، زمانی که فردی در قبال خرید کالا قصد پرداخت دلار به جای وجه نقد داشت او را به عنوان مظنون دستگیر کنند.

وی گفت: بررسی‌های اولیه نشان می‌داد که دلارهای همراه این فرد جعلی هستند لذا متهم دستگیر و در بازرسی بدنی از او ۸ قطعه دلار جعلی کشف شد.

وی افزود: متهم در بازجویی‌های اولیه با معرفی همدست خود که گرداننده باند است اعتراف کرد که از اهواز به مشهد آمده و در اینجا با همدستی فرد دیگری اقدام به جعل دلار و کلاهبرداری کرده‌اند.

سرپرست فرماندهی انتظامی مشهد گفت: جستجوهای گسترده پلیسی با توجه به سرنخ‌های موجود برای دستگیری اعضاء باند و کشف دیگر اقدامات مجرمانه آنان ادامه دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


الناز
سلام دلار کلا یه پول بدون پشتوانه اقتصادیه که بضرب زور وتزویر ورسانه وسیاست و. . ./ امریکاییها چاپ میشه .اینها هم رفتن مثل امریکاییها منتها باتکنولوزی پایین ترکارکنن که گیرافتادن خدا قسمت امریکاییها کنه.