شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

سراب عرفان حلقه

پنجشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۵۹
کد مطلب: 306392
مسترها و سرکردگان شبکه های عرفان حلقه با توجه به عدم پاسخگویی به سوالات منتقدین و فقر علمی گردانندگان این شبکه ی شیطانی، در طی اعلامیه ای در روز گذشته از تمام مسترها و افراد عضو در عرفان حلقه، در خواست کردند که در این جلسات حضور پیدا نکنند.
به گزارش جهان به نقل از موسسه راهبردی دیده بان، در پی چند ماه اخیر جلسات و مناظرات متعددی در راستای نقد و اثبات عرفان حلقه توسط کارشناساهای حوزه و دانشگاه برگزار گردید. در این جلسات شاهد حضور کمرنگ مسترها و افراد عرفان حلقه بودیم که به هر نحوی و به هر دلیلی مانع حضور افراد دیگر در این جلسات میشدند.


مسترها و گردانندگان شبکه های عرفان حلقه که هرکدام مدعی حقیقت می باشند و به دنبال اثبات راه و روش خود در جوامع علمی و دینی هستند. مانع حضور مسترها و مربی های عرفان حلقه در جلسات و کارگروه های نقد و اثبات آموزه های عرفان حلقه می شوند که مبادا فقرعلمی و دینی آنها برهمگان آشکار گردد و توطئه، مکر و حیله هایشان بر همگان آشکار و هویدا گردد.

عدم حضور مدعیان عرفان حلقه در جلسات نقد و پرسش و پاسخ خود مهر باطلی بر تمامی افکار و عقاید این اباطیل شیطانی دارد. افرادی که قادر به دفاع از خود نیستند چگونه میتوانند آموزه های شیطانی خود را منطبق با شریعت و اسلام ناب محمدی اعلام نمایند. افراد آسیب دیده در بیمارستان ها و افرادی که تحت مراقبت وی‍ژه توسط دکترهای اعصاب و روان قرار گرفته اند خود گواهی بر ابطال این ادعاهای واهی و بی اساس است.
https://jahannews.com/vdcaoineu49nwe1.k5k4.html
jahannews.com/vdcaoineu49nwe1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *