پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۳
۶
‫واکنش سروری به اقدامات انتخاباتی دولت‬؛

هشدار درباره ‫کلید زدن زودهنگام انتخابات توسط یک مقام دولتی مرتبط با بودجه و برنامه ریزی

يکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۴۱
کد مطلب: 408894
قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با بیان اینکه حضور دولتی‌ها در عرصه انتخابات، قطعا می‌تواند بر روند انتخابات اثر منفی بگذارد، گفت: دولت نباید زمینه ساز شبهات و ابهامات در این عرصه باشد.
هشدار درباره ‫کلید زدن زودهنگام انتخابات توسط یک مقام دولتی مرتبط با بودجه و برنامه ریزی
به گزارش جهان، پرویز سروری قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به مصاحبه اخیر حسین مرعشی عضو ارشد حزب کارگزاران با این خبرگزاری مبنی بر اینکه نوبخت سخنگوی دولت ستادهای انتخاباتی حسن روحانی را فعال کرده است، اظهار داشت: ما در رفتارهای دولت شاهد سیاست‌های دوگانه‌ای هستیم و اگر به اظهارات قبل از انتخابات بسیاری از افرادی که امروز در مناصب دولتی حضور دارند توجه کنید، موجی از مخالفت‌ها و اعتراضات درباره ورود دولت به عرصه انتخابات را مشاهده می‌کنید.

وی با اشاره به حضور نوبخت در سازمان برنامه و بودجه و برنامه‌ریزی این سازمان برای اعتبارات کشور گفت: اگر رئیس سازمان برنامه و بودجه بخواهد وارد عرصه انتخابات شود و در این عرصه دخالت کند، اقدام مناسبی نخواهد بود و برای کشور ایجاد دغدغه خواهد کرد؛ امیدوارم این موضوع بدون هماهنگی رئیس‌جمهور صورت گرفته باشد.

قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی افزود: کلید زدن انتخابات توسط یک مقام رسمی و دولتی به صورت زودهنگام و یک سال قبل از انتخابات، بیشترین فشار را به خود دولت وارد می‌کند و دولت را از مسیر سازندگی و تمشیت امور دور خواهد کرد.

وی گفت: حضور کسانی که مجری انتخابات هستند و ثروت ملی و قدرت در اختیار دارند در عرصه انتخابات، قطعا می‌تواند آثار منفی بر سلامت و روند انتخابات بگذارد و قانون کشور نیز به گونه‌ای تنظیم شده است که جلوی سوء استفاده‌ها را می‌گیرد، لذا نباید دولت‌ها زمینه ساز شبهات و ابهامات در این عرصه باشند.

قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: حضور مقام رسمی دولتی و یکی از معاونان اصلی رئیس جمهور در برگزاری جلسات انتخاباتی، اشتباه فاحشی است که در حال انجام است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


هر دم از این دولت خبری می رسد تازه تر از تازه تری می رسد
مجید مجد
این همه برای راه اندازی سازمان برنامه بودجه لفت دادن حالا هم که افتتاحش کردن یکی رو فرستادن مثل نوبخت!!!!داستانی شده
میلاد
نوبخت مگه چشه فقط یه مقدار دلش با رئیس دولت قبلی صاف نیست این عیبه؟؟؟
خدایا عاقبت مارا ختم به خیر کن
پيروز
مشكل خودش نيست مشكل چيزيه كه دستشه يعني مركز هدايت بودجه كشور جانم
نكته جالب اين بود كه توي برنامه خاص در تلويزيون ايشون اصلا رئيس دولت قبل رو رجل سياسي نميدونست و راي مردم به ايشون رو قبول نداشت يعني دمكراسي ...
خدایا منافقان را نیست و نابود بفرما