چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱
مسئول روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان:

گلف‎ایر بحرین در زاهدان فرود آمد

يکشنبه ۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۵۰
کد مطلب: 458493
مسئول روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان گفت: شرایط جوی نامساعد در منطقه فرودگاه بین‎المللی هاشمی‌نژاد مشهد مانع از فرود پرواز گلف‎ایر بحرین در این فرودگاه شد و به ناچار این پرواز در فرودگاه زاهدان به زمین نشست.
به گزارش جهان، حمیدرضا پارسا امروز در گفت‌وگو با فارس در زاهدان اظهار کرد: شرایط جوی نامساعد در منطقه فرودگاه بین‎المللی هاشمی‌نژاد مشهد صبح امروز یکشنبه مانع از فرود پرواز گلف‎یر بحرین در این فرودگاه شد و به ناچار این پرواز در فرودگاه زاهدان به زمین نشست.
 
روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان افزود: پرواز بحرین مشهد به شمار 324 متعلق به شرکت هواپیمایی گلف‎یر بحرین که مقرر بود ساعت 5.10 دقیقه صبح یکشنبه در فرودگاه بین‎المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد بر زمین بنشیند به دلیل شرایط جوی نامساعد در منطقه فرودگاهی مشهد و دید کم از ادامه مسیر به سمت این فرودگاه انصراف داد و به سمت فرودگاه زاهدان تغییر مسیر داد.
 
این مسئول ادامه داد: پرواز بحرین مشهد از نوع ایرباس 320 به دلیل شرایط بد جوی و دید کمتر از 200 متر با 44 مسافر در ساعت 5.42 دقیقه صبح در فرودگاه زاهدان به زمین نشست.
 
وی گفت: این پرواز پس از مساعد شدن شرایط جوی فرودگاه مشهد در ساعت 10.23 دقیقه فرودگاه زاهدان را به مقصد مشهد مقدس ترک کرد.
 
پارسا بیان کرد: این پرواز به دلیل شرایط جوی نامساعد مجدد فرودگاه مشهد، از بیرجند به سمت مبدا کشور بحرین تغییر مسیر داده و ساعت 12.44 دقیقه بحرین نشست.
 
گفتنی است، پرواز هواپیمایی آسمان به شماره 850852 در مسیر تهران ـ زاهدان ـ مشهد مقدس با تاخیر بیش از دوساعت از مبدا انجام شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *