سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۲
۱

پخش فیلم‌اعدام خبرنگارآمریکایی با یکماه تاخیر

چهارشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۰۳
کد مطلب: 378393
یک مقام آمریکایی درباره انتشار ویدئوی سر بریدن یک خبرنگار آمریکایی دیگر گفت که این اقدام داعش نشان می‌دهد این گروه پیکارجویانی از اروپای غربی با آشنایی به فرهنگ آمریکا دارد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، یک مقام آمریکایی بعد از انتشار خبر بریدن سر یک خبرنگار آمریکایی دیگر با طرح این ادعا که این خبرنگار ماه پیش اعدام شده بود اما فیلم آن امروز پخش شده است این موضوع را نشان‌دهنده حضور آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها در گروه داعش و تسلط آنها بر فرهنگ آمریکا دانست.

این مقام آمریکایی گفته انتشار این فیلم بعد از اتمام تعطیلات «روز کارگر» در آمریکا نشان می‌دهد داعش پیکارجویانی از اروپای غربی و آمریکا دارد که با مرسومات کاری در این کشورها آشنا هستند؛ وی گفته شواهد حاکی از آن است که استاتلوف ماه گذشته اعدام شده، یعنی زمانی که بسیاری از آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها در حال گذراندن تعطیلات بوده‌اند اما ویدئوی مربوط به قتل وی امروز منتشر شده تا اثر آن به حداکثر برسد.

داعش روز سه‌شنبه با انتشار ویدئویی مدعی شد سر «استیون ساتلوف» روزنامه نگار آمریکایی را از تن جدا کرده است. این گروه دو هفته پیش نیز همین اقدام را برای جیمز فولی، خبرنگار آمریکایی دیگری که گروگان گرفته شده بود انجام داد.

در ویدئوی انتشار یافته از جیمز فولی فرد قاتل با اشاره به یک خبرنگار دیگر گفته در صورتی که آمریکا به حملات هوایی به مواضع داعش ادامه دهد وی نیز سر بریده خواهد شد. ساتلوف، همان خبرنگاری است که امروز سر بریده شد.

در فیلمی که امروز انتشار یافته و خبرگزاری فرانسه آن را مشاهده کرده است یک خبرنگار انگلیسی به عنوان قربانی بعدی معرفی شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اين كارهاي تبهكارانه براي زمينه سازي نياز به حضور آمريكا در منطقه دارد كه با هدايت خود غربي ها انجام مي شود و ما ديگر ازين سناريوهاي نخ نما . گول نمي خوريم !!!