جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

استقرار هیات بازرسی در روستای حیران

جمعه ۶ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب: 441194
سازمان بازرسی کل کشور از استقرار هیئت بازرسی فوق‌العاده در منطقه حیران شهرستان مرزی آستارا خبر داد.
به گزارش جهان و به نقل از سازمان بازرسی کل کشور، اداره کل بازرسی استان گیلان اعلام کرد: در راستای اجرای برنامه بازرسی فوق‌العاده، هیئت بازرسی این اداره کل از ۲۷ مرداد تا هشتم شهریور به منظور بررسی موضوعات مرتبط با روستای حیران در شهرستان مرزی آستارا مستقر است.

چنانچه شهروندان گیلانی و کارکنان دستگاه‌های اجرائی در خصوص عملکرد و اقدامات این دستگاه اجرایی شکایات و یا اعلاماتی دارند می‌توانند به هیئت بازرسی مستقر در فرمانداری شهرستان یاد شده مراجعه و یا با شماره تلفن گویای ۱۳۶ تماس حاصل کنند.
ضمناً؛ سامانه رسیدگی به شکایات سازمان بازرسی کل کشور به‌ نشانی اینترنتی http://shekayat.bazresi.ir آماده دریافت شکایات و اعلامات شهروندان محترم در این زمینه است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


نکته جالب " چنانچه شهروندان گیلانی و کارکنان دستگاه‌های اجرائی در خصوص عملکرد و اقدامات این دستگاه اجرایی شکایات و یا اعلاماتی دارند می‌توانند به هیئت بازرسی مستقر در فرمانداری شهرستان یاد شده مراجعه و یا با شماره تلفن گویای ۱۳۶ تماس حاصل کنند. "
مگه شما کورید که در دل جنگل ویلا ساختند مردم بیان چی بگن