پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

آغاز ثبت نام بلیط های فوتبال ساحلی ۲۰۱۵

پنجشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۳
کد مطلب: 431195
دپارتمان رسانه های فیفا اعلام کرد ثبت نام متقاضیان جهت تماشای دیدارهای جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۱۵ از امروز و از طریق وب سایت رسمی فدراسیون فوتبال پرتغال آغاز شده است.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، رقابت‌های جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۱۵ پرتغال که از ۱۸ لغایت ۲۸ تیر ۹۴ در ساحل "پرایا دا بایا" شهر اسپینهو برگزار می شود و با اعلام دپارتمان رسانه های فدراسیون جهانی فوتبال، طرفداران و حامیان این رقابت‌ها برای تماشای هر یک از دیدارهای فوق می توانند به راحتی با مراجعه به وب سایت درخواستشان مبنی بر دریافت بلیط به صورت رایگان را به فدراسیون فوتبال پرتغال ارسال کنند.

لازم به توضیح است، فدراسیون فوتبال پرتغال به عنوان میزبان این دوره از رقابت‌ها برای ایجاد تجربه ای بسیار خوب از تماشای نزدیک دیدارها، امکاناتی را برای طرفداران این رشته ورزشی فراهم کرده که کلیه متقاضیان با مراجعه به سایت www.fbswchospitality.com می توانند از آنها بهره ببرند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *