چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - 3 Jul 2024
 
۰
۲۳

بني صدر و رابطه پنهاني با مير حسين!

پنجشنبه ۴ شهريور ۱۳۸۹ ساعت ۰۸:۵۳
کد مطلب: 131396
 
بني صدر از ارتباط پنهاني خود با ميرحسين پرده برداشت. 
به گزارش جهان رسالت نوشت:ابوالحسن بني صدر که زمان رياست جمهوري اش در ايران با مواضع موسوي مخالف بود و راضي به وزير امور خارجه شدن ميرحسين نشد پس از حدود30 سال به تفاهم فکري با ميرحسين رسيد.
بني صدر در مصاحبه اي با خبرگزاري اينترپرس فاش کرد دوستان من نامه هايي را از سوي موسوي برايم مي آورند و اين نامه ها مورد تائيد شخص موسوي مي باشد.
بني صدر طي يک سال گذشته و بويژه در اوج جريانات فتنه بارها از موسوي حمايت کرد و ميرحسين که با فريبکاري و بيان دروغ هاي بزرگ فتنه اي پر هزينه را به مردم و نظام تحميل کرد تاکنون از ارتباطات پنهاني خود با بني صدر فراري خبري به مردم و سبزها نداده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
....... همان بني صدر .............است
Iran, Islamic Republic of
انگ ديگه اي نبود بچسبونيد
Iran, Islamic Republic of
اين وصله هاي ناجورهرگزبه محبوبترين چهره نزدملت ايران يعني ميرحسين موسوي نميچسبد و توطئه و دروغي بيش نيست . جناب ميرحسين موسوي تنهاباملت بزرگ ايران رابطه دارد و بس .
Latvia
جناب آقاي بني صدر! همان رفتاري كه طرفدارن امروز آقاي موسوي با آقاي احمدي نژاد دارند در سالهاي 59 و 60 با شما داشتند اما عجيب اين است كه چگونه شما و منافقين و اپوزيسيون زخم خورده دهه 60 با همان افراد و گروهها امروز از بغض آقاي احمدي نژاد كه هيچ آسيبي حداقل تا قبل از سال84 به شما نرسانده يكصدا شده ايد و در يك جبهه قرار گرفته ايد؟! آيا اين نشانه ضعف و سرخوردگي و تناقض هويتي و اظهار وجود ذليلانه و التماس براي ديده شدن و به حساب آمدن نيست؟! لطفا نگوييد زمان عوض شده و آدمي تغيير مي كند چون مطمئنم اگر آقاي موسوي رييس جمهور مي شدند و يا آقاي احمدي نژاد همين امروز كنار برود رابطه شما با آقاي موسوي و حاميانش مثل سالهاي 59 و 60 و شايد بدتر مي شد!
شما همه حرفهای بنی صدر رو قبول دارین؟
Iran, Islamic Republic of
اين نامه نگاري محتملا نبايد راست باشه ولي اوني كه مهمه اينه هيچ عنصر نامطلوبي درعالم نبودكه از مير حسين حمايت نكرده باشه .اگه مايكل جكسون وصدام زنده بودند اونها هم حمايت ميكردن چه رسه به بني صدر
Iran, Islamic Republic of
خاک ......... که نه دین دارید نه اعتقاد ... برید بمیرید دون پایه های حقیر که برای دنیا حاضرید همه چیز رو زیر پا بگذارید
Iran, Islamic Republic of
اين با آمريكا و اسرائيل رابطه داره بني صدر چه .........
راستي آقاي موسوي بني صدر هنوز لباس خانوم ها رو ميپوشه يا شكل مردهاست
شما هم كم كم وقتشه آدرس چند تا سايت بهت ميدم لباس هاي خوشكلي رو داره انتخاب كني
Iran, Islamic Republic of
خوب این مثل روز روشنه که میر حسین از بنی صدر الگو برداری میکرد که اینگونه آتیشی بود و هست . فرقش اینه که بنی صدر رئیس جمهور شد با چادر زنانه فرار کرد و میرحسین رئیس جمهور نشد و با چادر زهرا خانوم فرار میکنه. میگید نمی شه منم میگم کار نشد نداره.
دمش گرم اگه چادر ميخواد من حاظرم بصورت هديه بهش تقديم كنم
Iran, Islamic Republic of
..... برهردوی این مزدوران وخائنین وطن فروش خدا ذلیلشون کنه
Iran, Islamic Republic of
خود بنی صدر رسما اعلام کرده که با موسوی ارتباط داره، موسوی هم تکذیب نمی کند؛ بعد طرفدارانش می گویند وصله نچسبانید!
تعصب و تحجر تا کجا؟؟
Iran, Islamic Republic of
ما حرف بنی صدر را در رابطه با میرحسین قبول نداریم اما عقل که داریم و می بینیم که میرحسین نسخه 88 از بنی صدر است.
خواهش ميكنم اين وصله هاي ناجور رو به آقاي بني صدر نزنيد .كي گفته اون منافقه !! كيگفته اون خيانتكاره!! كي گفته اون با چادر فرار كرده !!! شايد داشته با بچه هاش خاله خاله بازي ميكرده با چادر ديدنش....شايدم بعدش با اون .........
Iran, Islamic Republic of
بنی صدر به تفاهم فکری با موسوی نرسید، موسوی به تفاهم فکری با بنی صدر رسید
Iran, Islamic Republic of
لازم نبود بنی صدر بگه. از اول معلوم بود موسوی داره از اونا دستور میگیره. تو این سی سال رسانه های ضدانقلاب داشتند یکسره به دولتی ها بد و بیراه میگفتند. چطور شد پای موسوی که اومد همشون حمایت کردند و رای دادن و مجاز اعلام کردند و دستور صادر کردند که به موسوی رای بدید. موسوی از اول هم نفوذی بود. زنش هم که وابسته به ....... هست. وقتی چند گروه منافق و نفوذی و ضد انقلاب با هم قاتی بشن میشه فتنه ای که پارسال درست شد. فقط واسه قوه قضاییه متاسفم که هیچ کاری باهاشون نداره.
United States
درود بر میر حسین موسوی
Iran, Islamic Republic of
چه شده که نیرو های انقلاب بعد از 30 سال به فکر هم افتادهاند بنی صدر فکر نمی کرد بعد از سفر پاریس از کشور اخراج شود و موسوی هم فکر نمی کرد بعد از ان همه دوری روزی با بنی صدر گفتگو کند
Iran, Islamic Republic of
.......خدا بر میر صدام حسین .بخدا قیامت جلوت رو میگیرم.
Iran, Islamic Republic of
دوتا ...........
به هر حال در و تخته به هم جور شدن و ما اين وصلت رو تبريك مي گيم
Canada
درود و .... خدا بر میر حسین عزیز
Iran, Islamic Republic of
.........میر حسین بنی صدر
Iran, Islamic Republic of
سگ زردبرادرشغاله