پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

قطب سوم خودروي كشور راه‌اندازي مي‌شود

چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۱۴
کد مطلب: 181896
معاون برنامه ريزي استاندار آذربايجان شرقي گفت: قطب سوم خودروي كشور با توليد خودروي ارزان قيمت در استان راه‌اندازي مي‌شود.

به گزارش فارس، فرخ مسجدي صبح امروز امروز در جمع مديران صنعتي آذربايجان شرقي با اشاره به طرح توليد قطب سوم خودرو در استان اظهار داشت: با بهانه قرار دادن مصوبات سفر رياست جمهوري كه دو واحد توليدي خودرو مصوب شده مي‌توان در زمينه توليد قطب سوم خودرو اقدام كرد.

وي يادآورشد: در حال حاضر شركتي فعال در زمينه توليد قطب سوم خودرو با توليد خودروهاي تجاري و نيز خودروي ارزان قيمت مردمي اعلام آمادگي كرده كه با تاييد كميته كارشناسي در كارگروه تخصصي امور اقتصادي و توليدي آذربايجان شرقي بررسي خواهد شد.

معاون برنامه‌ريزي استاندار آذربايجان شرقي ادامه داد: در حال حاضر دو قطب توليد خودرو در كشور فعال هستند كه فعال شدن قطب سوم كشور در استان مي‌تواند محقق شود.

وي با خودداري از طرح نام سرمايه‌گذار اين طرح، ادامه داد: اگر اين طرح مصوب شود حركت و تحولي مهم در صنعت و اقتصاد استان رخ خواهد داد.

معاون برنامه‌ريزي استاندار آذربايجان شرقي گفت: در حال حاضر شركت علاقمند به سرمايه‌گذاري در زمينه توليد قطب سوم خودرو با كشورهاي خارجي نيز وارد مذاكره شده است.

مسجدي بر تقويت ارتباط صنعت و دانشگاه تاكيد كرد: ارتقاي اين ارتباط مورد توجه جدي قرار دارد اما متاسفانه فرهنگ و انگيزه كافي در اين راستا وجود ندارد.
وي گفت: طرح‌هاي معطل صنعتي از طرف ستاد آمايش صنعت و معدن استان به استاندار معرفي شود تا طرح‌هاي جديد به جاي اين طرح‌ها معرفي و يا در زمينه آنها و حمايت مجدد تصميم‌گيري شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مدیران فعلی صاحبین بعدی قطب سوم هستند!
این برنامه ها فقط برای هزینه سازی و هزینه سوزی و سرمایه اندوزی هست !!! مگر 3 قطبی نبودند ؟ مگر پارس خودرو اولین خودروساز مملکت و کیفی ترین خودروساز مملکت جدا ار ایرانخودرو وسایپا نبود؟!! چرا 10 سال پیش این شرکت را اول ورشکست کردند و بعدش فروختن به سایپا که فقط پولی از یک جیب به جیب دیگه رفت البته با کلی پول پورسانت و حق معامله به جیب مافیا!! اونوقت شرکت پارس خودرو شد حیات خلوت سایپا که مدیریت فامیلی را گسترش داده و کسی حق دخالت در آن را ندارد- چرا همین شرکت را منفک نمیکنید؟؟ به جان عزیزترین هایتان رحم کنید به بیت المال و آینده این مملکت، تا صداقت و وجدان پاک نباشد هیچ شرکتی نمیتواند بنفع مملکت و مردم کار کند- از همین حالا مدیران عامل چندین شرکت که از راه.....کسب درآمد کرده اند آماده خریدن شرکتهای بزرگ دولتی هستند جهت سرکیسه کردن مردم.