شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

تساوی یوونتوس و لاتزیو

دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۸۸ ساعت ۰۹:۴۴
کد مطلب: 93739
تنها دیدار باقی مانده از رقابتهای هفته بیست و دوم سری آ، با تساوی دو تیم یوونتوس و لاتزیو به پایان رسید.
آخرین دیدار باقی مانده از رقابتهای هفته بیست و دوم سری آ، میان دو تیم یوونتوس و لاتزیو و در ورزشگاه خانگی تیم تورینی برگزار شد.البته باید یادآوری کرد که دیدار دو تیم اینتر و پارما به دلیل شرایط بد آب و هوایی و یخ بندان در ورزشگاه و لغو و برگزاری آن به روز دهم فوریه موکول گردید.

در دیدار یکشنبه شب ورزشگاه شهر تورین، بینکونری برای اولین بار با هدایت زاکه رونی روانه میدان می شد و بازیکنان یووه توانستند تا در اولین زاک برروی نیمکت مربی گری یووه، به یک نتیجه تساوی و یک امتیاز دیدار خانگی شان دست یابند.

نیمه اول این دیدار با تساوی 0-0 به پایان رسید و در نیمه دوم، الساندرو دل پیرو توانست در دقیقه 70 و از روی نقطه پنالتی بینکونری را از میهمانش پیش بیندازد. البته تنها 8 دقیقه بعد مائوری، بازیکن لاتزیو گل تساوی بخش تیمش را وارددروازه بوفون نمود تا این دیدار با تساوی 1-1 خاتمه یابد.

بدین ترتیب اینتر و میلان باانجام 21 بازی و کسب 49 و 41 امتیاز در رده های اول و دوم هستند. رم (41 امتیاز)، ناپولی (38 امتیاز)، یوونتوس (34 امتیاز) و پالرمو (34 امتیاز ) نیز همگی با انجام 22 دیدار خود درتعقیب تیمهای مطرح شهر میلان می باشند.
https://jahannews.com/vdcao0no.49nee15kk4.html
jahannews.com/vdcao0no.49nee15kk4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *