پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲

خبرگزاری منتسب به مجلس با جانبداری آشکار به باندبازی دامن می‌زند

سه شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۴
کد مطلب: 377097
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: رفتارهای خبرگزاری منتسب به مجلس هم نه تنها جامعیت نداشته، بلکه با جانبداری آشکار، باندبازی و بی‌قانونی را دامن می‌زند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس در تذکر شفاهی خطاب به هیئت رئیسه پارلمان، گفت: تذکر بنده در خصوص رعایت قانون و جلوگیری از تضییع حقوق نمایندگان مجلس و کمیسیون‌های آن برابر آئین‌نامه داخلی مجلس است.

وی با بیان اینکه امروز نخبگان،‌ جوانان و آحاد مردم چشم به مجلس دوخته‌اند تا امتحان قانون‌مداری و عمل به آن را از نمایندگان، خاصه هیئت رئیسه و به‌ خصوص ریاست آن مشاهده کنند، افزود: بزرگترین تخریب مجلس و سقوط شأن آن قانون‌شکنی و بی‌اعتنایی به قانون است، بنابراین درخواست بنده از هیئت رئیسه و به ویژه مجلس، پاسداشت قانون و رعایت حقوق نمایندگان و کمیسیون‌هاست که خواهشمندم رئیس مجلس با تدبیر خود به همان طریقی که امروز بارها در مجلس براساس ماده ۲۱۸ آیین‌نامه عمل شد، اقدام کند.

نماینده مردم تهران در ادامه خاطرنشان کرد: در ضمن رفتارهای خبرگزاری منتسب به مجلس(سایت خانه ملت) نه تنها جامعیت نداشته، بلکه با جانبداری آشکار، باندبازی و بی‌قانونی را دامن می‌زند، بنابراین خواهش می‌کنم که این امر نیز اصلاح شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *