جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۵
آخرین اخبار تنش مرزی لبنان؛

رژیم صهیونیستی به ارتش لبنان حمله کرد

بالگردهاي رژيم صهيونيستي در آسمان مرزهاي جنوبي لبنان
سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۵:۵۱
کد مطلب: 127698
سربازان ارتش لبنان امروز سه‌شنبه در واكنش به شليك تانك‌هاي نظاميان صهيونيست در مرز بين لبنان و فلسطين اشغالي درگير شدند.
رژیم صهیونیستی به ارتش لبنان حمله کرد
به گزارش جهان به نقل از خبرگزاري فرانسه و رویترز، منابع امنيتي لبنان در خبري فوري اعلام كردند: به دنبال شليك خمپاره از اسرائيل به جنوب لبنان ارتش لبنان دو موشك به سوي فلسطين اشغالي شليك كرده است. 

بر اساس این گزارش در درگيري كه با تبادل آتش توپخانه‌اي و تيراندازي صورت گرفته است يك نظامي و يك غيرنظامي لبناني زخمي شدند. 

 شبكه تلويزيوني الجزيره نیز در خبري با اشاره به ادامه درگيري‌هاي پراكنده رژيم صهيونيستي با ارتش لبنان ، اعلام كرد كه بالگردهاي صهيونيست‌ها در آسمان لبنان به پرواز درآمدند.

به گزارش الجزيره در خبري فوري اعلام كرد كه رژيم صهيونيستي مركز ارتش لبنان را دو بار موشك باران كرد. 

اين شبكه با اشاره به ادامه حملات در منطقه "العديسه " در جنوب لبنان و هدف قرار گرفتن مناطق نظامي اعلام كرد كه بالگردهاي رژيم صهيونيستي در آسمان لبنان به پرواز درآمدند. 

از سوي ديگر راديو رژيم صهيونيستي نيز اعلام كرد كه صداي انفجارهاي شديد در مرز لبنان و فلسطين اشغالي شنيده مي‌شود. 

اين درگيري با شليك 10خمپاره از سوي رژيم صهيونيستي به شهرك العديسه و اصابت چهار خمپاره به پايگاه ارتش لبنان در اين شهرك آغاز شده است. 

خبرگزاري آلمان نیز به نقل از یک منبع دولتي در لبنان گفت: تماس‌ها براي مقابله با تنش مرزي لبنان با فلسطين اشغالي ادامه دارد.

وي افزود: همه يگان‌هاي ارتش لبنان در جنوب در آماده‌باش كامل به سر مي‌برند.

اين مقام دولتي لبنان تاكيد كرد: يك تانك رژيم صهيونيستي صبح امروز واد خاك لبنان شد و درگيري نظاميان صهيونيست با سربازان لبناني به دنبال تلاش ارتش صهيونيستي براي قطع برخي درختان در خاك لبنان آغاز شد. 

"العربيه" به نقل از منابع آگاه در ارتش لبنان اعلام كردند كه نيروهاي ارتش لبنان با نيروهاي اسرائیلی به طور پراكنده درگير هستند.

اين پایگاه در ادامه اعلام كرد كه تانك‌هاي اسرائيلي شروع به تحرك در مرزهاي جنوبي لبنان كرده‌اند و درحال موضع گيري جنگي هستند.
 
شبكه الجديد لبنان نيز اعلام كرد كه هلي‌كوپترهاي آپاچي اسرائیل تاسيسات نظامي ارتش لبنان را هدف قرار دادند.

همچنین "العربيه" در خبر دیگر اعلام كرد كه در پاتك نيروهاي لبناني به نيروهاي پياده نظام اسرائیلی، يك سرباز اسرائیلی زخمي شد و نيروهاي پياده اسرائيلي مجبور به عقب نشيني از برخي مواضع خود شدند.

اين شبكه با اشاره به توقف نسبي تبادل آتش بين دو طرف اعلام كرد كه اسرائيلي ها مقر ارتش لبنان را هدف قرار دادند.




نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
درود خداوند بر نواده روح الله سید حسن نصرالله .و سلام مابر شهید عماد مقنیه .دعای ما بدرقه راهت .اسرائیل باید از صفحه روز گار محو شود.ما به کمتر از آن راضی نمی شویم .وجودصهیونیسم خبیث با خونریزی عجین است .محمد بهرامی از محلات
Iran, Islamic Republic of
درود بر سید حسن نصرالله نواده روح الله
Iran, Islamic Republic of
تاپرچم محمد رسول الله بر تمامی جهان تنین نیفکند مبارزه هست 0
Iran, Islamic Republic of
درود خداوند بر این مرد شجاع عرب و فرزند شهیدش سید هادی نصرالله ولعنت خداوند بر سران سعودی که از اسرائیل به مراتب بدترند0ما به وجود مقاومت افتخار می کنیم
Iran, Islamic Republic of
درود بر سید حسن و فرزند شهیدش