يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۱۸
۱۱

قبر زينب(س) را هم نبش مي‌کنيم+عکس

شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۱
کد مطلب: 284757
ببین فرزندان خمینی و ایرانی ها الآن چه حالی دارند وقتی می بینند که چه بلایی بر سر قبور روافض(شیعیان) آورده ايم اما نمي دانند که بزودی همين کار را با بقيه قبور آنان هم خواهيم کرد و بزودي سراغ قبر سيده زينب و رقيه هم مي رويم و پيکر آنان را هم از خاک بيرون مي کشيم و سرهاي بت هاي آنان را خرد مي کنيم و از بين مي بريم.
قبر زينب(س) را هم نبش مي‌کنيم+عکس
به گزارش جهان به نقل از مشرق،  همزمان با اعلام تعطيلي حوزه هاي علميه جهان شيعه در اعتراض به هتک حرمت به مزار "حجر بن عدي"، يکي از عناصر وهابي گروهک تروريستي موسوم به "ارتش آزاد سوريه" با انتشار تصاوير جديدي از اين اقدام وقيحانه، تهديد کرد که بزودي مشابه همين کار را با مزار حضرت زينب(ع) و حضرت رقيه(ع) نيز انجام خواهند داد.
 
تصاوير زير از صفحه فيس بوک يکي از عناصر وهابي گروهک تروريستي موسوم به "ارتش آزاد سوريه" گرفته شده که هفته گذشته، اقدام به نبش قبر صحابی جلیل القدر پيامبر(ص) و اميرالمؤمنين علي(ع) و حسنين(ع)، "حُجر بن عَدي الکِندي" کردند.
 
در اين تصاوير، نباشان اين گروهک تروريستي با افتخار تمام مقابل دوربين تلفن همراه يکي ديگر از دوستان خود، ژست گرفته و از اقدام شنيع خود، عکس گرفته اند.
 

اين تروريست عضو گروهک ارتش آزاد، در توضيح تصاويري که در فيسبوک خود منتشر کرده، با کمال وقاحت، اين گونه نوشته است: «ببین فرزندان خمینی و ایرانی ها الآن چه حالی دارند وقتی می بینند که چه بلایی بر سر قبور روافض(شیعیان) آورده ايم اما نمي دانند که بزودی همين کار را با بقيه قبور آنان هم خواهيم کرد و بزودي سراغ قبر سيده زينب و رقيه هم مي رويم و پيکر آنان را هم از خاک بيرون مي کشيم و سرهاي بت هاي آنان را خرد مي کنيم و از بين مي بريم.»
 

وي در زيرنويس عکس ديگر هم مي نويسد: «ما تا کنون از دفاع از عايشه هم واهمه داشتيم اما اين روزها به قدری مقتدر شده ايم که مزارهاي شان را هم نابود مي کنيم و قبور طواغيت آنان را ويران مي کنيم و مي بينيد که هيچ اتفاقي هم براي مان نيفتاده است.»
 

اين تروريست سلفي در توضيح عکس سوم هم نوشته است: اينجا [حرم حجر بن عدي]، مکاني شده بود براي شيعيان که به اينجا مي آمدند و به سر و سينه خود مي زدند و از صاحب اين قبر، بيش از خداوند پروا داشتند و به جاي خدا، او را عبادت مي کردند.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


این کفار حربی سر امام حسین را با آن وقاحت بریدند و کودک تنشه اش را روی دستانش با تیر سر بریدند
حالا کندن قبر این صحابه بزرگوار و یا نبش قبر یک بی دفاع برای آنها سخت است ؟
خداوند لعنت کند تمام وهابیت را
Latvia
به نظرم ایران باید برای محافظت از قبور نیرو به سوریه بفرستد و این احمق ها رو به درک بفرستیم تا خیال همچین کاری نکنند
حسين
Iran, Islamic Republic of
شما وهابيها و سلفيهاي ابله خيلي غلطهاي اضافي ميكنيد. ما آماده شهادت هستيم. ان شاء الله بتونيم دنيا را از وجود شما خالي كنيم.

این افراد وهابی و سلفی بی عقل توهین ها را بیشتر کرده اند.

احمقها چه افکار باطلی دارند.

دائم به شیعیان تهمت پرستش قبور را میزنند.

این در حالی است که شیعه غیر از خدا کسی را پرستش نمیکند.

اخبار تاسف باری از اقدامات ابلهانه و وقیحانه این سلفیها و وهابیها میرسد که خدا لعنتشان کند.
Iran, Islamic Republic of
وهابیت نجس در دور باطل سرتاسر حماقت و خیانت خود به سرعت به نابودی خود کمک می کند.
من دارم دیوونه میشم! زودتر باید کاری کنیم!
سید
Italy
لعنت خدا بر شما کفار ، با خطوط قرمز شیعیان بازی کردن یعنی نابودی ، اگر کوچکترین هتک حرمتی به قبر عمه جان ما صورت بگیره به خداوندی خدا اون روز روز نابودی شما سلفیان کثیفه، به خدا دلم خیلی به درد اومد ، شیعیان باید بریزیم بیرون و اعتراض کنیم. قربان مظلومیتان عمه جان
شما اگر به فرض چنین حماقتی بکنید گور خود را کنده اید سنت خدا بر این است که کافرین را مهلت میدهد شاید اگر چنین جسارت بکنید ابتدا اتفاقی برایتان نیوفتد اما از عقوبت این کار در امان نخواهید بود نگاهی به اسلافتان که با قبور مطهر برزگان دین و ائمه اطهار چنین کرده اند بیاندازید آموزنده خواهد بود
مری جین
United Kingdom
چه ژستی هم گرفتن این نکبتی های نگون بخت!...لعنت خدا و شیعیان نابودشان خواهد ساخت.
وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد.......
Iran, Islamic Republic of
الا لعنت الله علي القوم اظالمين
راضیه
یا صاحب الزمان ادرکنی