چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۲۹
۱۸۰

هاشمی و همسرش در دانشگاه/ زنجیره انسانی در اعتراض به رفسنجانی +تصاویر

دوشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۴
کد مطلب: 420854
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: سخنرانی‌های من پیش از انقلاب در دانشگاه امیرکبیر همیشه مساله ساز می‌شد.
هاشمی و همسرش در دانشگاه/ زنجیره انسانی در اعتراض به رفسنجانی +تصاویر
به گزارش جهان به نقل از فارس، هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم بزرگداشت روز استاد در دانشگاه امیرکبیر گفت: سخنرانی‌های من پیش از انقلاب در دانشگاه امیرکبیر همیشه مساله ساز می‌شد.

وی افزود: این دانشگاه اعتبار زیادی به ایران داده و امروز یکی از استوانه‌های علمی کشور است.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخشی از صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: از چیزهایی که در اختیار ما نیست زمان ظهور و قیامت است و این حرفهایی که برخی می‌گویند امروز یا فردا ظهور می‌شود، دروغ است.


وی با اشاره به هفته گرامیداشت مقام معلم گفت: معلمان ما این روزها به دلیل اعتراض‌های بحق خود کلاس‌ها را تعطیل می‌کنند و البته کسی هم مانع آنها نیست و نباید باشد.

هاشمی در ادامه با اشاره به شهادت شهید مطهری گفت: التقاطی‌ها و چپی‌ها از قبل انقلاب کینه شهید مطهری را به دل گرفته بودند و در نهایت او را شهید کردند.

وی با اشاره به روزهای اول انقلاب گفت: اوایل انقلاب خیلی آزادی بود و هر کس هرچه می‌خواست، می‌گفت.


رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید براینکه شرایط جهان و منطقه به گونه‌ای است که باید هشیار باشیم، گفت: استکبار نتوانسته آنطور که دلش می‌خواست دنیا را بسازد و فهمیده‌اند کشور مقتدری در منطقه نباید باشد.

وی افزود: مطمئن نیستم ولی از اظهارات اعضای کنگره امریکا به نظر می‌رسد که قصد دارند منطقه را به کشورهای کوچک تبدیل کنند، حرف‌هایی پیدا شده که می‌گوید عراق باید سه کشور و سوریه و یمن هرکدام دو کشور شوند، ایران تنها لنگر محکمی است که می‌تواند امنیت منطقه را حفظ کند.

هاشمی با تأکید براینکه وظیفه ماست که نگذاریم در جامعه تشتت ایجاد شود، گفت: ما در سال حساس انتخابات هستیم. در سوریه دارند تا محاصره دمشق پیش می‌روند.

وی ادامه داد: ایران و پایگاه آن در منطقه بدون حضور مردم و استحکام رابطه دولت و ملت نمی‌تواند نقش خود را بخوبی ایفا کند، در جنگ هم با حضور مردم توانستیم از مخاطرات آن عبور کنیم.

زنجیره انسانی اعتراضی دانشجویان امیرکبیر در مقابل درب دانشگاه همزمان با حضور هاشمی

به گزارش فارس، هاشمی رفسنجانی و عفت مرعشی امروز، به مناسبت بزرگداشت روز استاد از طرف ریاست دانشگاه امیرکبیر به این دانشگاه آمدند. این برنامه که قرار بود ساعت ۱۰:۳۰ برگزار شود به علت حواشی ایجاد شده به تاخیر افتاد. دانشجویان که به حضور هاشمی در دانشگاه معترض بودند با حضور در جلوی درب دانشگاه و محل ورود هاشمی در مقابل خودروی حامل وی زنجیره انسانی تشکیل دادند.


این برنامه در حالی برگزار شد که از صبح امروز تدابیر امنیتی شدیدی در دانشگاه برقرار شده است. تعدادی از کلاس ها و آزمایشگاه‌های درسی مجاور مکان سخنرانی پلمپ و تعطیل شده اند. انتظامات دانشگاه با حضور در نقاط مختلف دانشگاه، سعی در پراکنده کردن دانشجویان داشتند.

اعضای انجمن های اسلامی اصلاح طلب ترقی خواه و فرهنگ و سیاست دانشگاه امیرکبیر با دردست داشتن تصاویری از سران فتنه به استقبال ورود هاشمی در دانشگاه امیرکبیر رفتند.

جمع زیادی از دانشجویان این دانشگاه نیز با دردست داشتن پلاکاردهایی با این عناوین که دانشگاه جای استوانه فتنه نیست، ما خیانت‌هایتان به مردم در سال ۸۸ را فراموش نمی‌کنیم، نسبت به حضور هاشمی رفسنجانی در دانشگاه امیرکبیر اعتراض کردند.


براساس این گزارش، در هفته‌های پیش نیز دانشگاه امیرکبیر، شاهد سخنرانی شخصیت‌های تنش زا چون محمدرضا خاتمی، اصغر فرهاد زاده و علی مطهری بوده است. این در حالی است که ریاست دانشگاه به برنامه‌های سخنرانی افرادی چون حسین شریعتمداری، بذرپاش (نماینده مجلس) و سعید زیباکلام به علت تنش زا خواندن برنامه ها مجوز نمی دهد.

هنگام ورود اتومبیل حامل هاشمی رفسنجانی دانشجویان با شعار مرگ بر فتنه‌گر و مرگ بر آمریکا از وی استقبال کردند.

برای دیدن تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
درود بر این دانشجویان بصیر
Iran, Islamic Republic of
چند نفرن ؟؟؟؟از انگشت هاي دست هم كمترن
طفلکی ها
Canada
این هم شاهد عیینی، برای میزان سواد استوانه ها و طرفدارانشان!!! طفلکی ها، از " ده " بیشتر نمیتوانند بشمارند و دائما با انگشتانشان درگیر هستند. حالا میفهمم این آی کیو ها را چطور فریب میدهند!!!
نكنه شما هزارپايين! دستاتون چندتا انگشت داره؟
Canada
رفیق بی کلک، اکبر!!!
ناشناس
تازه همشون مخالف نيستن خيلي ها هم بودن كه موافق بودن و مشمول سانسور جهاني ها شدن ! خب سانسور كه حناق نيست !!!
سرور
از تو بیشترند.
ناشناس
بله يقينا از تعداد ١ نفر بيش ترند.
....
.... فكر ميكنى چندنفرن ؟؟؟؟؟؟؟؟
سیاح
Iran, Islamic Republic of
چند نفر مهم نیست ، ما در مسیر حق باشیم تنها هم باشیم مهم نیست ۰ خدایا ما را در مسیر بندگی ات ثابت قدم بدار
حتی اگر یک نفر هم بوده باشند باز زنجیر انسانی مهم است امام عزیزمان هم اول یک نفر بودند که توانستند این انقلاب را به پیروزی برسانند.
ناشناس
امام يك نفر به عنوان رهبر بود اما يك ملت حامى و پشتيبان داشت كه با فرمان قيامش به پا خاست. اين چه حرفيه كه در مورد مردمى ترين انقلاب تاريخ مى زنيد!!!!! جهان اين و ديگه نشر بده.  
شما که باشین چند نفرتون بی شماره ما که باشیم خیلی مون از انگشت های دست کمتره اون به خاطر سکه و ساندیس اومدن !!! این کلک بی بی سی قدیمی و سوخته است
سلام عزیز .یادت باشه تعداد هیچ وقت مهم وملاک درستی و غلط نیست خدا هم تو قران چندین بار فرموده اکثر ادمها بی شعورند
سرور
خداوند متعال در قرآن کریم نفرموده است آدمها بی شعورند.شما اشتباه گفتی.
حران
Iran, Islamic Republic of
تو مگه هزار پایی!؟
یه کم دقت کن ببین هزارپا نیستی؟!!!
ناشناس
شما برو خبرگزاری دانشجو اونجا فیلم حضور دانشجو ها ببین
خواب نما
من خواب دیدم که هاشمی رو تو دانشگاه دانشجویان روی دست بلند می کنند و براش شعار میدن اونم خوشش میاد اما متاسفانه یهو از دستشون می افته و بعدش مردم میخندن / تعبیرش رو نمی دونم چیه
بهلول
خودش استاده خواب دیدنه اونوقت تو خواب نما شدی خواب استاد رو دیدی / رودست خوردی خواسته رنگت کنه
Iran, Islamic Republic of
شب کمتر بخور شما
اينو به استاد خوابگذارتون بگين تا كمتر خوب ببينه!!!
هومن
البته ایشون یه پیرمرد محترم بازنشسته پولداره ....................
ایول اینو خوب اومدی.دمت گرم
اگه دانشجو باشن!!!!
مازندرانی
ببینید پشتوانه های این انقلاب ورنج کشیده های این نظام وسران یک دولت اسلامی چجوری توسط یک عده محدود وبا نام بصیرت چگونه مورد بی حرمتی قرار میگیرند.آنهایی که رنگ انقلاب روندیدند الان بنام تحلیلگر مسائل مملکتی وآنهم در جایی مقدس مانند دانشگاه به شخصیتهای بزرگ چی ناروا حمله میکنند .آیا واقعا امام ویا روح امام با این حرکتهای میشود.؟
Iran, Islamic Republic of
برخی از دانشجویان معترض بودند ولی اکثریت از ایشان استقبال کردند.
Iran, Islamic Republic of
والا تا اونجا که ما بودیم در بهترین حالت جمعیت استقبال کننده با اون همه برنامه ریزیشون به جمعیت اعتراض کنند نمی رسید
پس چرا عکس معترضین از نمای نزدیکه؟؟؟؟؟
برای اینکه جمعیتی نیست که به آن زنجیره گفت. شاید همان دنباله عناصر حوداث شیراز باشند. به آنان چی می گفتند....
Iran, Islamic Republic of
برای اینکه اینا مثل اون فتنه گرا نمی ترسن و پوشیه نمیزنن! و مقنعه هم سرشون نمی کنن! از نزدیک هم عکس میگیرن.
روشنه؟!
عزیزم فیلمش رو دیدیم.نباف!
United States
چشم امید ما هاشمی است
United States
من از کانادا پیگیر بودم خیلی خوب از ایشون استقبال کردند چند تا شبکه ان لاین خبر هاش رو به گوش ما می رسوندن . تشکر می کنم از دانشجویان که اینطور از اقای هاشمی این مرد بزرگ و مبارز حمایت کردند همانطور که سیاستمدارن امریکا به وی چشم امید دارند ما مهاجرین در کشور های غربی نیز از حامیان اقای هاشمی بوده و از ایشان حمایت می کنیم و چشم امید ما ایشان است که ازادی را به کشور بازگرداند.
این که باعث بی اعتباری هاشمیه که آمریکاییها بهش امید دارن!
محرابی
بنا به فرموده حضرت امام هر موقع که دشمنان ما از ما تعریف کردند بدانید که داریم اشتباه می رویم (به این مضمون) حال اقای هاشمی چشم امید بیگانگان شده
ناشناس
آقا فكر كنم اين كامنت رو يك ايرانى از كانادا گذاشته ميفهميد چى داريد ميگيد ؟!!!!!!!! يعنى همه ٤ ميليون ايرانى خارج كشور بيگانه اند ؟!!!!!!!! واقعا كه اين طرز فكر دشمن افكنى در ما نهادينه شده.
شمس
Iran, Islamic Republic of
اون بیست میلیون سال 84 و بیست و پنج میلیون سال 88 را چگونه توجیه ؟! باز هم میگویی چهار میلیون
افشین تهران
همینکه امریکا و شما فراریها به ایشون چشم امید دارید تا ته قضیه معلومه که ایشان در چه حالی هستند ضمنا دروغ نگو اگه اینجوری بود از در پشت در نمیرفت تازه اونم زمانیکه بیشتر بچه ها در اعتکاف بودن.
ج س همدانی
Iran, Islamic Republic of
خیلی جالب است آمریکا به هاشمی امید بسته حالتها: ۱_ یا امیدی وجود ندارد این عالی جناب خارج نشین توهم زده ، علت توهم احتمالا زیاد خوردن نجاسات مسکر یا مخدر ۰۰۰۰ تا نمیدانم ۲_ آمریکا عوض شده به یک انقلابی کهنه کار دل بسته! ۳_ آقای هاشمی عوض شده باب دل آمریکا شده! ۰ به نظر شما دومی غلط نیست?
United States
آزادی رو قبلا هم بازگردانده بود! شما انگار الزایمر داری !!! فقط آزادیش یه مقدار خشونتداشت :)
توفیقی از قزوین
یا خیلی ساده ای یا دنبال گل آلود کردن آب زیرا آزادی را در دوران ریاست جمهوری ایشون تجربه فرمودید !!!اصلا از همین شکایتهایی که از افراد و کسانی که به ایشان انتقاد کردند بفهم چقدر برای آزادی دلسوزند ! راستی ایشون نگران محاصره دمشق هستند؟ قبلا که رای نابودی اسد افاضات داشتند
مهدی
Iran, Islamic Republic of
به نظر ما هم باید ایشونات بیان پیش شما که مستقیم چهره روشنفکرش رو ببینین!! اصلا باید بیاد رییس جمهور کانادا بشه با اونجا رو هم سازندگی کنه حسابی!!
ايماني
كار هاشمي به جايي رسيده كه خبر رفتنش به يك دانشگاه رو دشمنان انقلاب _همونهايي كه به صدام كمك كردند وهمون كشوري كه تو هر قطعنامه اي عليه ايران ،اسم اون حتما به عنوان پادوي امريكا هست_ با آب وتاب وآنلاين پخش ميكنند....
عكسهاي نماي دورش را هم بنده دارم، ازجهان ميخوام اونهارم بزاره
تصويري كه ماشين ايشون درمحاصره انبوه معترضين گرفتارشده ومحافظين كلافه شده اند.
فرشاد
Iran, Islamic Republic of
خوب لو دادی چشم امید آمریکاییها و غربیها هم به ایشان است. در ضمن در اونجاها آزادی نیست نه در ایران اوضاع بالتیمور رو ببینید و...
امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکندامام خمینی ره
اینایی که منفی دادن یعنی میگن آمریکا غلط میکنه! خخخ
Moldova, Republic of
خداوند شما را با هاشمی محشور کنه!
حسین اصغری
اکثریت دریای صندوقهاي رای مشخص میشود که ایشان خودشو چندین بار آ زمونه !!!
با صاحابش اومده
Iran, Islamic Republic of
دم هاشمی گرم
شماهم دنبال يه جاي گرم ميگردي؟!
دم گرم جهنمي
محمد صابر
اگر زنجیره ای از فولاد مبارکه اصفهان هم تشکیل بدن حاج آقا برای خاطره گویی میره
كارشناس آمار
در عكس زنجير انساني كه پلاكاردها از آدم ها بيشتر است........
منظورت اینه که اجنه هم در این زنجیره حضور داشتن یا مثلا ارواح و پلاکاردها رو نگه داشتن؟!!
Iran, Islamic Republic of
زنجيره مخالفان هاشمي توسط شير پير عرصه سياست تكه تكه شد
شیر؟؟؟!!!
کلی خندیدم میدونی یاد یک چیزی افتادم!!!
جهان سانسور میکنه پس نمیگم!!!خخخ
:))))))))) دقيقا منم ياد همون افتادم !
مم دقیقا همیطو
وای منم یادش افتادم. خخخخخخخخ
Iran, Islamic Republic of
دانشجویان حامی خفقان
:) جوک نگو.
Sweden
پس چرا به شریعتمداری مجوز سخنرانی در این دانشگاه داده نشد؟چرا به بدرپاش مجوز داده نشد؟ چرا به دیگران مجوز صحبت کردن در این دانشگاه داده نشد؟ بله؟ این یعنی خفقان نه کار این دانشجویان فهیم و انقلابی کشور/
چرا بذرپاش وشريعتمداري و سعيد زيبا كلام رو نذاشتن بيان ، اونوقت آقاي هاشمي، اونهم باعفت خانم ...(بريزيد توخيابونا) مجوز دارن؟!!!
خفقان اينه داداش
مرگ بر امریکا و مرگ بر فتنه گر .
اشتباه منفی دادم
درود و سلام خداوند بر دانشجویان انقلابی و بیدار .
زمان خودش که خفقان محض بوده
مرگ بر فتنه سازان
بس است اینهمه تهمت
افشین تهران
از استا ت اویل چه خبر؟از کرسنت چه خبر؟از فتنه چه خبر؟؟شما مغزتون رو هم فروختین؟
هم وطن
منفي اشتباه شد....
پوریا
قابل توجه وزیر علوم ............ پس چی شد وعده هایی که به نماینگان میدادید همش کشک بود .....حیف اون رای صلاحیت که حروم تو شد
افراطیون متحجر !!!!!!!!!!!!!!!
United States
افراطی متحجر اون باباییه که برنامه های مربوط به همه منتقدای دولت مثل شریعتمداری و بذرپاش رو مجوز نمیده ولی خودش ورمیداره قله .... رو به دانشگاه دعوت میکنه
ناشناس
منتقدان دولت و به خصوص توافق هسته اي در اين مدت كوتاه ده ها بار به دانشگاههاي سراسر كشور رفته اند و با شديد اللحن ترين ادبيات انتقادات و ايراداتشون و وارد كردند ، اگر قرار بود افاقه كنه خب مي كرد !!! آقاي هاشمي به عنوان حامي دولت به دانشگاه نياامده. جايگاه ايشون به عنوان پشتوانه انقلاب بسيار بيش تر از اينه كه در مراسمي رسمي براي بزرگداشت مقام استاد، به عنوان حامي دولت حاضر شود. ايشون سرمايه نظام و انقلاب است و دلسوز كشور. اينقدر با عينك سياسي به همه چي نگاه مي كنيم كه نمي توانيم درك كنيم كه رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام براي شركت در يك مراسم ساده در دانشگاه اصلا احتياجي به اجازه كسي ندارد. ايشان بارها امتحان خود را پس داده و در سال ٨٨ به خصوص جانب مردم را گرفت و خواهان سرافرازي نظام در يك آزمون سخت بود كه متاسفانه كسي اين دلسوزي را درك نكرد.
شیطونک915
جانب مردم!!!
پشتوانه انقلاب!!!!
دلسوز کشور!!!!!!!!!
امتحان پس داده!!!!!!!!!!!!!!!
سر افرازی نظام!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
تورو خدا بیشتر بگو تنم لرزید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!خخخخ
بيزار از افراط و تندروي
منتقدان دولت ده ها برنامه در دانشگاهها داشتند و همه آنچه مي خواستند بگويند را گفته اند. اينكه چرا هنوز عموم مردم موافق توافق تيم هسته اي هستند ديگه مشكل خودشونه !! اما افراطي ها اونايي اند كه با سنگ و پاره آجر ميخواهند فرزند دلاور زمان مطهري طاهر (رض) را از ايراد سخنراني در دانشگاه شيراز بازدارند و حاج سيد حسن خميني يادگار برومند امام عزيز عظيم الشأن رو تهديد مي كنند بله اينها تحجر و افراطي گري ست كه بايد چاره شود والسلام.
همین شماها این مطهری رو بیچاره کردین!!!!
علامه رو یادت رفت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
عموم مردم مثلا کی!!!خخخ
عموم مردم؟!!!!!!!
شما تو ایران زندگی میکنی گلم؟
یه سر به بازار بزن
ملت دارن داد میزنن ما پشیمونیم به ... رای دادیم
توافق و مذاکره و ... پیشکش!
سال 88 چی در اون حجم اعتراضات و شورش خیابونی راه انداختن همفکرات اونا افراطیون متحجر نبودن
مشخص است که رئیس دانشگاه امیرکبیر یک ... گر است که در....
ناشناس
مشخص است كه كاسبي با عنوان ... پايان نيافته ست !!
ببخشید عفت مرعشی چه کاره است که همه جا خودش را راه می دهد ....
نفرمایید مگه سال 88 نگفت اگر تقلب کردن مردم بریزن تو خیابون و منظورشم از تقلب کردن رای نیاوردن همفکر شوهرش (موسوی ) بود
Iran, Islamic Republic of
به همون دليلي كه شما انصاف نداريد
به همون دليلي كه خانم عفت مرعشي بدون هيچ هزينه اي از بيت المال به اونجا رفته
و به همون دليلي كه احمدي نژاد با پول بيت المال و هواپيماي بيت المال 100 نفر از فك و فاميل و عروس و داماد ش رو بر داشت برد نيويورك سازمان ملل براي تفريح و همچنين مسكو
شير فهم شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ااالکی میگهههه
افشین تهران
اینجا که بحث احمدی نژاد نیست برادر اما این دلایلی که شما گفتی یک هزارم قرار داد کرسنت نیست.شما هم به زیر خاکی علاقه دارید؟
Iran, Islamic Republic of
بابا از دو قطبي احمدي نژاد موسوي بيا بيرون تموم شد رفت اون بازي براي سال 88 بود كه شما مخالفان نظام رو بازيتون بدن و ازتون سوء استفاده كنن
نگاهي به خاطرات حاج آقا وسفر آقازاده ها وخانم زاده هاي ايشون به فرنگستون بندازين، جوري عادي بيان شده كه انگار ميخواستن برن شابدلعظيم!!!
اين كه خاطرات خود ايشونه...
شماكه انصاف داري؟!
نيگا كني شير فهم ميشه.آره قربونت
افشین تهران
مامان م ه هست دیگه .
آخه ایشون مسوول تدارکات مخصوص حاج آقا هستند!!!
حمید
رئیس دانشگاه امیر کبیر از حامیان پرو پا قرص فتنه گران است چشم وزیر علوم روشن
Romania
عزیزم وزیر علوم هم از همان دسته است
علی
United States
چهارتا شاخ شکسته بچه را اجیر کردید اسمش را گذاشتید زنجیره انسانی!....
این شماها هستید که در فتنه 88 با اراذل واوباش اجاره ای ،برای ،بله گرفتن اجباری از مردم ،وارد صحنه شدین.کافر همه را به کیش خود پندارد.
Iran, Islamic Republic of
من خودم با اين تشكيلات آشنايي دارم
به والله قسم همه اون به اصطلاح زنجيره اجير شده هستند
بصیر
اگر مسلمان هستی وای بحالت چرا قسم دروغ خوردی بخاطر گندم رای
تو چه کاره ای که آمار تک تک افراد این زنجیره رو داری؟!!
وقتی اینقدر راحت قسم جلاله میخوری قضاوت در مورد خودت و تفکرت و چیزی که ازش دفاع میکنی رو خیلی آسان تر میکنی!
امیر
Romania
همین بچه شیرا 88 مادرفتنه گرا رو به عزاشون نشوندن
فدایی هاشمی
زنده باد هاشمی امیر کبیر دوران
ما هم دعا می کنیم که شما فدای هاشمی بشی ما که حرفی نداریم خصوصا فدای اقا زاده اش
افشین تهران
بیچاره امیر کبیر.البته شما فدا شو تا ....دربیاد.
توفیقی از قزوین
راستی مهدی هاشمی عزیز بابا ! چه چیز دوران است؟
روز قیامتت روزی که هر کسی با امامش محشور میشه و بدا به حال کسی که امامش حاج آقا و بستگانش باشن
ملت چین با چه کسی محشور می شوند؟
HADY
برو بابا ابروی امیر کبیر را هم لگد مال کرد
البته قیافه هاشون نشون میده که دارای چه طرز فکری هستن ///
Iran, Islamic Republic of
دانشجو که هستن.. نه؟
قیافه هاشون نشون میده یه عده بچه مذهبی مشتی اند که پای ارزش ها وایستادن قیافه برخی از دوستان هم شبیه پست ترین و بی کلاس ترین مردم اروپا و امریکاست که اون ها رو به اربابی قبول کردند اما غربی ها اون ها رو به نوکری قبول ندارند یه مشت غرب زده که ارباب به اندازه یه دستمال کاغذی براشون ارزش قائله
محمد
این دانشجویان که فقط شعار دادن بلد شدن بذار فارغ التحصیل بشن تازه میفهمن یک من ماست چقدر کره داره آره هلو
Iran, Islamic Republic of
زنجیره 30-40 نفری!!
مسلم
مهم بصیرت است نه تعداد.... امام (ره) یک نفر بود ولی به خدا وصل بود و توی دهن تمام استکبار زد و اونها رو بیرون کرد ..... این پیرمرد که صدای کلنگ قبرش داره به گوش میرسه و نیازی به ..... نداره.
امام زمان (عج) با 313 نفر قیام میکند و جهان را از وجود مشرکان و کافران پاک میکند..... میدونید یعنی چه ؟؟؟ فقط 313 نفر ...
Iran, Islamic Republic of
ببخشيد كدام بصيرت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
همون بصيرت 3000 بورسيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نه
بصیرت کرسنت!!!
ناشناس
البته امام (ره) پشتيباني و عشق ملت را به همراه داشت. كه همين هم در كنار ايمان شان به راه و مسير ، سبب پيروزي بر استبداد شد. ٣١٣ تن نيز ياران خاصه هستند. البته كه آنچه ما شنيديم اين است كه اكثريت مردم در آخر الزمان با امام عصر (عج) بيعت مي كنند اما ياران مومن خاص ايشان همان ٣١٣ تن است. يقينا اگر كلام برا و نافذ باشد و دلها پذيرا ، حتما جذب اكثر مردم به حق بيشتر است تا به باطل. اينكه در دوره ما اينگونه نيست ، يعني يكي يا هر دو قصور دارد.
سلام
حرفت درسته مسلم جان اما قسمت آخر رو اصلاح مبکنم ۳۱۳ نفر فرماندهان و یاران اصلی امام زمان عجل الله فرجه هستند ولی یاران حضرت خیلی بیشترند حداقل ۱۰۰۰۰ نفر حلقه دوم یاران هستند و اصلا از شرایط ظهور ، آمادگی عمومی و یاران کافی است
اللهم عجل لولیک الفرج
استقبال کنندگان چند نفر بودند؟؟؟؟؟؟؟!
Romania
منظورت اينه كه بقيه دانشجوها كه مثل بز نگاه مي كردن و عليه فتنه گران شعار نمي دادن هالو و بي شعور هستن. نه خيلي از اون ها مثل تو ترسو هستن و آبروي دانشگاه و دانشجو را مي برن
اگر مملكت به اميد امثال تو رها مي شد تا حالا بدون كمك ظريف و عراقچي توي دامن آمريكا افتاده بوديم.
دانشجويي كه فهم سياسي ندارد مطلوب ه[...] وابسته به آن هاست.
ایرانی
شما را به خدا بسه دیگه اعتیار رفسنجانی روز به روز بیشتر می شود چرا نمی دانید
متاسفم برای اون رییس دانشگاهی که واسه تقدیر از اساتیدش از این بابا دعوت کرده! عیار فهم و شعور و تدبیر خودشو نشون داد!
از رای مجلس خبرگان ،اعتبارش بیشتر معلوم شد.
توفیقی ازقزوین
از تعداد رای کامنتها معلومه یا از انتخاباها ؟
مگه فرقی هم میکنه؟!
حتماً نزد نت[..] و داع[..] !!!!!!!!!!!!!!
s
United States
مرگ بر فتنه گر
Iran, Islamic Republic of
حاج اقا رفت و دیگه برنمی گرده!
خخخخخخخخخ
يك بسيجي
دمشون گررررممممم
بچه ها بسيجي اميركبير كارشون درسته!
ایشون فقط یه پیرمرد محترم بازنشسته پولدار ه
واقعا به چی اعتراض میکنن.
دهه 60
چقدر زیبا و در لفافه جواب دادید افرین
ای خدا یعنی میشه واقعا بازنشسته بشه پارسال که با اینکه هیچ ولعی نداشت تو انتخابات ریاست مجلس خبرگان شرکت کرد 84 هم که دوباره میخواست رییس جمهور بشه 92 هم که میخواست کاندید بشه رد صلاحیت شد
تبسم
عااااالي
دمت گرم باحال بود
Germany
اصغر فرهاد زاده کیه؟
Iran, Islamic Republic of
شاید ابراهیم اصغرزاده بوده
علی
... یک پیرمرد محترم بازنشسته پولداره.تکرار کن. خخخخخخخخخخخخخخخخخ
آقای هاشمی فقط یه پیر مرد محترم بازنشسته پولداره
Iran, Islamic Republic of
محترم؟؟!!
امان از دست اين خانواده!!!!!
Iran, Islamic Republic of
امان از خرداد 92
امان از تير 94
به فضل الهي امان از اسفند 94
فریدون
Romania
اگر دولت روحانی با این وضع تا اسفند 94 .....
هيچ ذلتي بالاتر از اين نيست كه أينا خودشون رو به دست خودشون نابود كنن
Iran, Islamic Republic of
دانشجوي بي درس و مشق و بيخيال از بازپرداخت بيت المال ملعبه دست هر گروهي ممكن است قرار بگيرد !!! اصلاً هدف استكبار همين است ....
حرفت درسته اما چون بیجا زدیش بهت منفی دادم تا از این به بعد بدونی که هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد
زنجیره انسانی؟!!!! دقیقاً 27 نفر بودن.....خودم شمردم
شروین
راستی منم شمردم
نمیتوانم چرا خیییییییلی بیشتر از اونی شد که تو میگی.....
امیر
Canada
حضرت علی ع بلندی درخت از ارتفاع سایه اش است و بلندی مرد از شمردن تعداد حسودانش .
Romania
با اين حساب شمر و يزيد و معاويه هم خيلي سطح بالا بودن! نه؟
خوب حالا دقیقا محسود کیه هاشمی یا زنجیره؟!
الان چه ربطی به این موضع داشت؟!
راستی اخبارگفت طرفداران هم شعاردادندوجمع بودن
چراازاونهاعکس وبنرو حرفی پخش نمیکنین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یک شهرون
مگه عفت خانم باشوهرش اومده دوباره ف...درست کنه یا بگه بریزید تو خیابون
رهگذر
ادب هم خوب چيزيه كه گويا خيلي ها از اون محروم اند. بي ادب محروم ماند از لطف رب
Iran, Islamic Republic of
نصفشون تماشاچین
زنجیره انسانی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نظری
United States
سلام میشه لطفا بفرمایید چه تعدادی از این جمع ، از دانشجویان همین دانشگاه هستن؟
شما میشه بفرمایید چند تاشون نیستن؟!
يك دانشجوي مطلع
صد در صد شون دانشجوهاي اين دانشگاه هستن ولي انگار از فضاي أمنيتي كه برا دانشگاهها همين وزير علوم و روساي دانشگاه درست كردن بي خبري،تو اين روزا كه مهموناي خاص !!!!!!!!!!!ميرن دانشگاه تا جو اون رو متشنج كنن دانشجوي خود دانشگاه هم بايد حتما با كارت دانشجويي وارد دانشگاه شبه ،يا بي خبري يا خودتو زدي به بي خبري !!!!!!!!!!!
امیر
Iran, Islamic Republic of
به همه تعداد دانشگاه تهران
زهرا
Romania
سلام دوستان،احسنت به شما و هزار افرین درست میگید
آقای هاشمی فقط یک پیر مرد محترم ، پولدار و باز نشستست
isa
به نظر ایشان فقط زمانی همه چی سرجاش است که همه زیر نظر ایشان باشند والا همه چی مشکل داره چون ایشون نیستند
دیوی جون از برنامه کلاه قرمزی
افرین از آقای هاشمی خیلی استقبال شده من اونجا نبودم شما هم خاطرات رو باور کنید .
Iran, Islamic Republic of
مشخصه از كجا پول گرفته اند!
از کجا؟ به نظر آدم خیلی با تجربه ای میای! ;))
احسانی
Iran, Islamic Republic of
اگرمیخواهیدکسی را بشناسید ببینید کل کسانی که ازاو حمایت واظهاردوستی میکنندچه کسان وجریاناتی هستند(درداخل وخارج)وچه کسانی ازوی واعمالش برائت میجویند.این بهترین ملاک برای شناخت افراد وجریانات سیاسیست.(خوصوصا"زمان انتخابات)
احمد
دشمن همینو می خواست
مارو به جون هم بندازه ما هم چشم بسته افتادیم تو دام دشمن
دیگه به مشکلاتمون اهمیت نمیدیم
فقر فساد بی سوادی
من به عنوان یک مسلمان ایرانی از این طریق وظیفه خودمو انجام میدم تا روز قیامت شرمنده خدا پیامبر امامان شهدا و... نشم
چه زنجیربلندی !!! این زنجیر هم همه جا هست . تو دانشگاهها هم میره
Romania
شما با اين همه سياست و درايت چه كاره هستي؟
نكنه توي فتنه هم سطل آتيش مي زدي و قربون صدقه في في و زي زي مي رفتي
خدا كند كه فداي سر خاندان پليد سلطنتي بشي يا فداي هاشدخت فائزه!!
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
خاندان هاشمي بخصوص شخص هاشمي رفسنجاني در صدد هستند تا قبل از برگزاري انتخابات جو عمومي كشور را بهم بريزند بظاهر مي گويند همدلي و همزباني اما آنها تعريف خودشان را از همدلي و همزباني دارند يعني هواداران و هم طيف هاي خودشان براي قبضه كردن كل مملكت همدل و همزبان بشوند و در مورد حصول توافق هسته ايي آنفدر دست دست مي كنند و كشش ميدهند تا تا در آستانه انتخابات فضا سياسي جامعه را كه خوب غبارآلود كردند و از طرف ديگه نا امني و اغتشاش بخصوص در دانشگاهها ايجاد شد و وقتي آب حسابي گل آلود شد حق و باطل با هم مخلوط شد از آب گل آلود ازون برون صيد كنند و كار ناتمام فتنه 88 را تمام كنند . چون اين آخرين فرصت اينهاست و آخرين تيرشان در تركش الان دولت كمپلت در دستان رفسنجاني است دانشگاه آزاد و رئيسان ساير دانشگاهها هم از عوامل خود اينهاست و تريبون دانشگاهها را در اختيار همفكران آقاي هاشمي قرار مي دهند در فرصتي تا زمينه را تا موقع انتخابات كاملا" آماده كنند . لذا نهم دي ايي ها بايد هشيار و آگاه باشند مثل نهم دي ماه 88 فتنه گران را ناكام بگذارند . اين بشر صدها مثل عمر عاص را توي يك جيبش جاي ميده خيلي بايد مواظب باشند دلسوزان و دلواپسان كيان انقلاب .
Iran, Islamic Republic of
درود بر اكبر ااااااقااااااا
یعقوب
نگذارید خناسان بین شما فاصله بیندازد.(...
یاشار
در انتخابات 88 هم اینجوری شروع شد اول در مناظرات هرچی دلتون خواست گفتید بعد در خیابانها جشن گرفتید ....
رضا
United Kingdom
من در تعجبم از بصیرت ....
سر طناب این اراذل و اوباش اجاره ای دست همان ....
Iran, Islamic Republic of
ماشینش کو؟
دم این دانشجوها گرم
خدا حفظشون کنه
به اینا میگن دانشجو نه اون بچه های اتوکشیده ناز نازی بی بخار بی مسئولیتی که آهسته میرن آهسته میان که گربه شاخشون نزنه
آقا خان از ٦٠ كيلومتر !!؟؟
من فكر كنم اين زنجيره براى ابراز احساسات به فائزه بوده
فكر كردن ايشونم جهت صرف ساندويچ قدم رنجه ميفرمايند
مگه نه غلام ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
sadegh
بهتر نيست به جاي درگيري در داخل به فكر مردم مظلوم كشور هاي اطراف بيفتيم
شهروند
Iran, Islamic Republic of
توهین به هاشمی توهین به اصل وریشه انقلاب است
Iran, Islamic Republic of
تکرار کنید پیرمرد محترم بازنشسته پولداره ....

یکی نیست بپرسه از م . ه چه خبر ؟!

انقدر تو سر و کله هم نزنید یه کم واقع بین باشید - به جای اینکه دنبال تعداد نفرات باشید ببینید شاهزاده چه کلاهی سرتون گذاشته ....
شهروند
Iran, Islamic Republic of
سلام
چرا عکس از موافقین حضور هاشمی در دانشگاه نمیگذارید؟
همیشه یکطرفه اخبار رو پخش می کنید
Iran, Islamic Republic of
به اینها بگویید زیتد عجله نکینید اگر می خواهید از فیض عقب نمانید واقها به این مردم رییدگی کنید