جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱
پارسال جباری و منتظری رفتند، امسال چرا سوم هستید؟

حمله تند فتح‌الله‌زاده به آقای قلعه‌نویی

دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۵۰
کد مطلب: 410459
مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در واکنش به صحبت‌های اخیر قلعه‌نویی درباره جدایی مجتبی جباری و پژمان منتظری از استقلال گفت: آقای قلعه‌نویی سال گذشته به خاطر جدایی منتظری و جباری نتیجه نگرفتیم، امسال چرا استقلال با این بازیکنان خوب سوم است؟
به گزارش جهان، علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، درباره صحبت‌های قلعه‌نویی مبنی بر اینکه از انتقال پژمان منتظری به ام صلال اطلاع نداشته است گفت: قلعه‌نویی چندین بار پیش از این مصاحبه‌هایی از این دست را انجام داده است اما من به خاطر باشگاه استقلال و هواداران بر خود واجب دیدم که سکوت کنم. به قول خود قلعه‌نویی اگر بیش از این سکوت کنم، می‌گویند ریگی به کفشش است. او سه سال است صحبت‌هایی را درباره جدایی جباری به خاطر اختلافش با من و همچنین جدایی پژمان منتظری مطرح می‌کند اما واقعا تا کی باید این موضوعات مطرح شود؟

وی افزود: به نظرم باید بهانه‌ها را کنار بگذاریم. اگر بازیکنی اینقدر در تیم تاثیرگذار است پس با جدایی آندو، رحمتی و مجیدی که دیگر استقلال باید فلج می‌شد! آقای قلعه‌نویی چطور آن زمان که خودت بازیکنی را کنار می‌گذاشتی مشکلی نداشت اما اگر ما با بازیکنی تعامل نداشته باشیم و او را کنار بگذاریم، گله می‌کنی؟ من جباری را به خاطر اینکه با او به توافق و تعامل نرسیدم کنار گذاشتم. حالا ما سال گذشته به خاطر جدایی منتظری و جباری نتیجه نگرفتیم، امسال چرا تیم قلعه نویی با این بازیکنان خوب سوم است؟

مدیرعامل پیشین آبی‌پوشان همچنین گفت: من یک سوال دارم؛ اگر قلعه‌نویی اینقدر به جباری و منتظری اعتقاد دارد، چرا بعد از رفتن من آنها را به تیم برنگرداند؟ سال گذشته استقلال ۷ ملی‌پوش داشت. چطور می‌شود که تیم ملی با این بازیکنان به جام جهانی صعود می‌کند اما استقلال نمی‌تواند موفق باشد؟ اینکه دیگر تقصیر ما نیست. اگر قرار باشد کسی خواهان پاسخ باشد، آن شخص من هستم. چرا که هزینه کردیم و با آن همه ملی‌پوش نتوانستیم نتیجه لازم را کسب کنیم. قلعه‌نویی آدم خوبی است اما کسانی که اطراف او قرار دارند، مشاوره‌های خوبی به او نمی‌دهند. معتقدم او با این کار لطمه می‌خورد. مگر ما چند مربی خوب مثل او در فوتبال کشور داریم؟ من به قلعه‌نویی توصیه می‌کنم احترام بزرگترهای استقلال را حفظ کند و از آن‌ها تشکر کند. در طول سال‌هایی که در استقلال بودم یک بار هم صحبتی علیه بزرگتر خودم در باشگاه انجام ندادم.

فتح‌الله‌زاده در پایان به رفتارهای جاسم کرار و واکنش باشگاه استقلال هم اشاره کرد و گفت: معتقدم افشارزاده واکنش خوبی به رفتارهای کرار نشان داد. به هر حال استقلال الان مدیرعامل دارد و من دوست ندارم خیلی در این باره صحبت کنم چرا که مسئولان باشگاه هر برخوردی را که صلاح بدانند با کرار خواهند داشت. در زمان ما هم او از این رفتارها می‌کرد و ما به رغم اینکه او بازیکن خوبی است، تصمیم گرفتیم او را به شاهین بوشهر بدهیم چون ممکن بود در ادامه مشکلات بیشتری را برای استقلال به وجود بیاورد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


امیر
.. حیف که دوستون داریم